صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233211398/01/11 - 21:00

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر؛ در تیمهای پایه دو هدف اساسی داریم

مدیریت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر : در تیمهای پایه دو هدف اساسی کشف و پرورش استعدادهای استان و جنبه فرهنگی ، اجتماعی و گسترش خانواده بزرگ شاهین را در دستور کار داریم.

 

➖به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مهندس وحید واعظی در ابتدای مراسم عیدانه سفید پوشان اظهار داشت : همانطور که استحضار دارید باشگاه شاهین شهرداری در سیری صعود در سه سال اخیر توانست خود را از لیگ دسته 2 به لیگ یک رسانده و هم اکنون نیز با کسب نتایج درخشان در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد اما آنچه در کنار تشکلیل تیم بزرگسالان اهمیت ویژه ای دارد تشکیل 5 تیم پایه ( نونهالان ، زیر 15 سال، نوجوانان ، جوانان و امید) که معدود تیمهایی در کشور حضور دارند که در هر پنج رده فعالیت دارند.

➖وی افزود : در سال اخیر شاهد فعالیت قابل قبول تیمهای پایه در سطح رقابتهای استان و کشور بودیم.

➖واعظی اشاره کرد : تیم نونهالان پس از کسب 2 مقام قهرمانی در رقابتهای لیگ شهرستان و استان بوشهر ، در مرحله اول لیگ مناطق کشور نیز با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد و در دور نهایی رقابتها نیز با کسب مقام دوم رقابتها موفق به کسب مجوز حضور در رقابتهای لیگ مناطق فصل آینده شد و همچنین تیم زیر ۱۵ سال نیز بازیهای خوبی در لیگ استان ارائه داد.

➖مدیریت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت : تیمهای نوجوانان و جوانان نیز چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در فصل جاری نیز هر دو تیم با وجود همگروهی با تیمهای مقتدر کشور موفق شدند نتایج قابل قبولی بدست آوردند.

➖این مقام مسئول تصریح کرد : تیم امید با کسب مقام اول رقابتهای مرحله اول لیگ دسته یک ، در دور نهایی رقابتها با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شدند به لیگ برتر امیدهای کشور صعود کنند و در کنار این تیمها تیم پیشکسوتان نیز موفق شدند برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابتهای پیشکسوتان بوشهر را بدست آورند.

➖مهندس واعظی به دو هدف اساسی باشگاه در تیمهای پایه اشاره کرد و گفت :
🔰شناسایی و پرورش استعدادها در سراسر استان و جذب آنها و ارتقاء کیفی فنی و اخلاقی بازیکنان و ارتقاء آنها به رده های بالاتر تا در پروسه ای 3 تا 5 ساله بتوانیم شاهد ظهور استعدادهای ناب فوتبال بوشهر باشیم

🔰 جنبه فرهنگی و اجتماعی وجود تیمهای پایه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور نزدیک به 200 بازیکن و مربی در تیمهای پایه می تواند در ادامه و در آینده جامعه ای بزرگ ورزشکاری را برای مجموعه شاهین شهرداری بوشهر رقم بزند.