صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233331398/01/15 - 22:05

ویسی: هواداران شاهین سنگ تمام گذاشتند/سرمربی شاهین سازمان لیگ را تهدید کرد!

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: هواداران این تیم با حمایت های بی دریغ و بازیکنان با تلاش همه جانبه برای برد برابر قشقایی شیراز سنگ تمام گذاشتند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالله ویسی پنجشنبه شب پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این تیم از لحاظ فنی امروز یکی از بهترین بازی های خود را ارائه کرد و یک موقعیت گل خطرناک به قشقایی نداد.
وی بیان کرد: این در حالی است که قشقایی در هر بازی پنج موقعیت 100 درصد گل داشته و هفته گذشته نیز برابر حریف خود پیروز شده بود.
ویسی ادامه داد: تیم شاهین بوشهر برابر قشقایی مانند یک قهرمان ظاهر شد و در صورت لیگ برتری شدن و تنه به تنه شدن با بازیکنان لیگ برتری بدون شک توانمندی بیشتری از خود ارائه خواهند داد.
وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: وقتی از سلامت فوتبال صحبت می شود باید به نحوی برنامه ریزی کرد که شاهین در هفته آخر با قرعه استراحت مواجه نباشد.
ویسی گفت: در صورت محقق نشدن این مهم به سلامت لیگ یک شک خواهم کرد و مسئولان سازمان لیگ باید همه تلاش خود را بکارگیرند تا شاهین درهفته پایانی بازی داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر شاهین سه امتیاز و با تفاضل 10 گل نیز از حریفان پیش باشد بدون شک در هفته ماقبل بازی ها قادر به برگزاری جشن صعود نخواهد بود.
ویسی افزود: اشتباه استراحت دادن به یکی از تیم ها درهفته پایانی سال گذشته تکرار شده و امسال باید با هدف تامین سلامت لیگ باید تعویق انجام و بازی بعدی شاهین با مس رفسنجان به هفته پایانی موکول شود.
وی گفت: در غیر این صورت مانند بقیه کارهایی که در این شرایط مشابه رخ داده ما نیز قادر به انجام آن خواهیم بود و از این رو امیدواریم برای گذاشتن بازی برای شاهین در هفته پایانی اهتمام جدی صورت گیرد.