صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233591398/01/19 - 08:50

مخالفت سازمان لیگ با درخواست سرمربی شاهین

ورزش بوشهر: سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست عبدالله ویسی برای تغییر تاریخ بازی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول مخالفت کرد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛  حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران امروز یکشنبه در سازمان لیگ جلسه‌ای ویژه با حضور اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی و مرتضیتورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برگزار کرد. در این نشست محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول، مهرداد شفیعی مسئول لیگ دسته دوم نیز حضور داشتند.

تورک در پایان این نشست در مورد اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه خواستار تغییر زمان بازی‌ها در لیگ یک شده بود، گفت: در این جلسه تأکید شد تمامی مسابقات طبق برنامه و زمان جدول اعلام شده در تمامی لیگ‌ها برگزار خواهد شد و هیچ‌گونه تغییری در بازی‌ها صورت نمی‌گیرد. تیم‌ها اطمینان خاطر داشته باشند همانطور که در گذشته با موارد شائبه‌برانگیز برخورد شده است در این فصل نیز چنین رفتاری انجام خواهد شد همانطور که در لیگ دسته دوم از طریق مراجع قضائی برخوردهای قانونی و قاطع با برخی رفتارهای شائبه‌برانگیز صورت گرفت .

 

عجيب ترين برنامه ريزي فوتبال دنيا در ليگ يك ايران شاهدیم، در شرایطی که این مسابقات به روزهاي حساس خود رسيده است.

تنها ليگ شانزده تيمي دنيا كه در ٣٤ هفته برگزار مي شود. طوری که نفت تهران و سياه جامگان بدون اعلام آمادگي قبلی وارد قرعه كشي كردند و حالا هر هفته دو تيم استراحت دارند! از سویی، به جاي ٣٠ هفته، تيم ها ٣٠ بازي در ٣٤ هفته برگزار مي كنند.

وضعیت تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در چهار هفته پایانی مسابقات لیگ یک

خنده دارترين قسمت ماجرا بازي هاي روز پاياني است. شاهين شهرداري بوشهر يكي از مدعيان جدي صعود، روز آخر استراحت دارد! يعني هفته آخر همه رقباي اين تيم مي دانند شاهين در جدول چه اوضاعي دارد و آنها براي صعود چه بايد كنند!

اگرچه این موضوع با اعتراض هواداران تیم بوشهری مواجه شده و ویسی سرمربی این تیم نیز در مصاحبه خود خواستار تجدیدنظر سازمان لیگ شد، ولی فدراسیون نشین ها بر تصمیم نوبرانه شان اصرار دارند.

براساس خبری که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران جلسه‌ای ویژه با حضور اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی و مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

تورک در پایان این نشست در مورد اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه خواستار تغییر زمان بازی‌ها در لیگ یک شده بود، گفت: در این جلسه تأکید شد تمامی مسابقات طبق برنامه و زمان جدول اعلام شده در تمامی لیگ‌ها برگزار خواهد شد و هیچ‌گونه تغییری در بازی‌ها صورت نمی‌گیرد. تیم‌ها اطمینان خاطر داشته باشند همانطور که در گذشته با موارد شائبه‌برانگیز برخورد شده است در این فصل نیز چنین رفتاری انجام خواهد شد همانطور که در لیگ دسته دوم از طریق مراجع قضائی برخوردهای قانونی و قاطع با برخی رفتارهای شائبه‌برانگیز صورت گرفت.

گفتنی است شاهین شهرداری بوشهر چهارشنبه این هفته مهمان مس رفسنجان خواهد بود.