صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233921398/01/24 - 13:10

سرپرست تیم پارس‌جنوبی‌جم: گوشت قربانی داوران شده‌ایم/ ناداوری‌ها علیه ما شبهه‌انگیز است

ورزش بوشهر: عبدالرحیم خطیب، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از اشتباهات داوری علیه این تیم در هفته‌های اخیر انتقاد کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم؛ درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متاسفانه در مسابقه‌ای شکست خوردیم که حق‌مان نبود. نمی‌دانم چه داستانی است که اینقدر بدشانس هستیم. توپ‌های‌مان وارد دروازه نمی شود و یک لحظه غفلت باعث می‌شود بازنده شویم. از طرف دیگر داوران هم با ما بد تا می‌کنند و دیگر از این شرایط خسته شده‌ایم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. انگار برای داوران گوشت قربانی شده‌ایم و متاسفانه در همه بازی‌ها به ضررمان سوت می‌زنند. در همین بازی هم طبق اعلام یکی از کارشناسان داوری، یک پنالتی برای ما گرفته نشد و این اتفاق در هر بازی تکرار می‌شود. در دیدارهای قبلی نیز از داوری ضربه خوردیم و واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

سرپرست تیم پارس جنوبی با بیان اینکه ناداوری‌ها به ضرر این تیم شبهه‌انگیز است، تصریح کرد: مگر می‌شود هم وقتی برنده می‌شویم و هم وقتی هم که می‌بازیم داوری به ضررمان باشد؟ وقتی میزبانیم داور با ما نامهربان باشد، وقتی میهمانیم سرمان را ببرند؟

خطیب افزود: برای وحید کاظمی (داور دیدار صنعت نفت - پارس جنوبی) که از داوران خوب ماست، احترام قائلم، اما او هم اشتباه کرد. می‌دانید چند بازی را با اشتباهات داوران از دست داده‌ایم؟

«کارشناسان داوری بعد از بازی می‌گویند مظلوم واقع شدیم، اما این چه دردی از ما دوا می‌کند؟»، خطیب ضمن بیان این جمله گفت: ما این همه مشکل مالی داریم و تیم در شرایط سختی قرار دارد. در هر مسابقه 5، 6 بازیکن مصدوم و محروم داریم و داوران هم نمک روی زخم‌های‌مان می‌پاشند. این همه زحمت می‌کشیم و تیم را آماده حضور در زمین می‌کنیم، اما همه چیز با یک سوت اشتباه تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی با انتقاد از داوران پشت دروازه خاطرنشان کرد: بعد از بازی با کاظمی صحبت کردم و او به من گفت که داور پشت دروازه باید خطای پنالتی را می‌گرفت. نمی‌دانم داوران پشت دروازه چه کمکی به فوتبال ما می‌کنند؟ متاسفانه آنها امتیازات زیادی را از ما گرفتند و نمی‌دانم چه اصراری به حضورشان هست. حضور آنها در زمین داوران را نیز دچار اشتباه می‌کند و بهتر است حضور نداشته باشند.

خطیب با بیان اینکه پارس با وجود مشکلاتی که با آن مواجه است، با قدرت به کارش ادامه می‌دهد، به تسنیم گفت: تلاش می‌کنیم در پنج هفته پایانی، نتایج خوبی کسب کنیم. کار سختی داریم و باید بازی‌های دشواری را باید پشت سر بگذاریم، اما با تمام توان برای کسب رتبه‌ای آبرومند در جدول به میدان می‌رویم./تسنیم