صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 248421398/04/14 - 13:50

شکست خانگی دریانوردان در ضیافت پنالتی‌ها/برد شیرین پارسی‌های با ثبت اولین شکست فصل شاهین

ورزش بوشهر: در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی دریانوردان در خانه باخت و پارسی‌ها در شمال پیروز شدند.

 🔷دریانوردان بوشهر (۴) 6

🔶شهرداری بندرعباس (۴) 7 (برد در ضربات پنالتی)

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این دیدار در سه تایم دوازده دقیقه ای و وقت اضافه با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید. گل های دریانوردان بوشهر را علی عادلی، رضا ندومی(دو گل) و هادی زائرابراهیمی به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی بازیکنان شهرداری بندرعباس بهتر عمل کردند و هر سه پنالتی خود را به گل تبدیل کردند، اما پنالتی اول دریانوردان به گل تبدیل نشد و این دیدار با نتیجه ۷بر۶ بسود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا هم شکست دور رفت را جبران کرده و هم از این دیدار با توجه به برد در ضربات پنالتی ، یک امتیاز بدست آورده باشند.

دریانوردان بوشهر با این شکست با همان 20 امتیاز در رده پنجم باقی ماند و در هفته چهاردهم مسابقات، چهارشنبه ۱۹ تیرماه باید در ساری به مصاف شهریار ساری برود. 

 

🔷شاهین خزر رودسر 2

🔶پارس جنوبی بوشهر 4

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ پارسی ها مقابل تیم بدون شکست شاهین خزر قرار گرفتند. که موفق شدند با گلهای مصطفی کیانی، محمدجواد خسروی، محمدمعصومی زاده، علی میرشکاری به بردی شیرین دست یابند. و اولین شکست فصل شاهین خزر را در خانه‌اش رقم بزنند.

پارس جنوبی بوشهر با این برد 29 امتیازی و جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کرد. مقاومت گلساپوش یزد با 33 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. پارس جنوبی در هفته چهاردهم رقابت ها، چهارشنبه ۱۹ تیرماه در بوشهر میزبان موج سواران نوشهر خواهد بود