صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 248961398/04/18 - 12:10

پارس جنوبی و چند روز تا تکمیل لیست بازیکنان

ورزش بوشهر: مسئولان باشگاه پارس جنوبی آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی شان را انجام می دهند تا لیست بازیکنان این تیم تکمیل شود.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، زردپوشان جمی در فصل جاری با انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم کار خود را برای لیگ نوزدهم استارت زدند. از این رو کاهش بودجه باشگاه برای فصل اینده سبب شد تا کمالوند روبه جوانگرایی و بومی گرایی بیاورد و تغییرات زیادی در تیم اتفاق بیفتد. با این حال آنها موفق شده اند علاوه بر نفرات بااستعداد لیگ یکی و جوان های باکیفیت ستاره هایی نظیر مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، رضا خالقی فر، علی عبدالله زاده، حامد پاکدل و ... را نیز به خدمت بگیرند.


در چنین شرایطی لیست بازیکنان پارس جنوبی برای لیگ نوزدهم هنوز جای خالی دارد و در چند پست نیاز به جذب بازیکن ضروری است. در این شرایط مدیران باشگاه با هماهنگی فراز کمالوند برای به خدمت گرفتن سهمیه های آخر لیگ برتری شان اقدام می کنند تا آخرین نقل و انتقالات باشگاه نیز انجام و تیم برای لیگ نوزدهم تکمیل شود.


فراز کمالوند در این باره به خبرنگار ما گفت: «ما تقریبا 80 درصد نقل و انتقالات خود را انجام دادیم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر فهرست مان تکمیل می شود.»