صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 264751398/09/17 - 22:26

نکونام: بازی با پارس مهم‌‌ترین بازی نیم‌فصل اول ما است

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با پارس جنوبی جم مهم‌ترین بازی نیم فصل اول ما است.

 

به گزاریش "ورزش بوشهر"؛ جواد نکونام اظهار داشت: به بازیکنانم گفته‌ام که مهم‌ترین بازی نیم فصل اول ما بازی فردا است زیرا آخرین بازی خانگی ما در نیم فصل است و برای ما بسیار مهم است.

 

وی افزود: درباره مسائل فنی فولاد هیچکس مانند من نمی‌تواند اشراف داشته باشد و با توجه به تغییرات زیاد تیم و هزینه انجام شده، تیم عملکرد نسبتا خوبی داشته است. 

 

نکونام گفت: شرایط جدولی ما نیز ایجاب می‌کند بازی مقابل پارس را جدی بگیریم.

 

وی در خصوص بازی قبل تیمش برابر سایپا بیان کرد: آن بازی را از تمام بازی‌های فولاد باید جدا کنیم زیرا به حدی بازی سرد و بی‌روح بود که نمی‌توان درباره‌اش صحبت خاصی کرد.

 

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد : روزی که به فولاد آمدم برای سهمیه و قهرمانی قولی ندادم و می‌خواهم تیمم تلاش کند تا به موفقیت برسیم. 

 

وی اذعان کرد: ایده‌آل ما این است که شرایط بازیکنان را تثبیت کنیم. دو، سه بازیکن‌مان چند هفته‌ای است که هیچ تلاشی برای کمک به تیم نمی‌کنند. از یک طرفی هم ما خوشحال هستیم و نسبت به این موضوع مشکلی نداریم و دیدید که چقدر بازیکن جوان را در بازی‌های‌مان استفاده کرد‌ه‌ایم و خوشحالیم که چهار ملی‌پوش امید‌مان را معرفی کردیم و خواستیم که تست‌های پزشکی را انجام بدهند. از این موضوع نگرانی نداریم که بازیکنی برای موفقیت تیم تلاش نکند. ما نفراتی داریم که جایگزین آنها کنیم و بازیکنانی که بازی می‌کنند تلاش‌شان را کرده‌اند.

 

سرمربی فولاد خوزستان افزود: یک مسئله‌ای هم که هست با تغییر و تحولاتی که داشتیم برای نیم‌فصل دوم ایرادات تاکتیکی‌مان را برطرف می‌کنیم و برای خط جلو‌ی‌مان کاملاً برنامه داریم و با هماهنگی با مدیرعامل تیم آقای آذری با نفرات مدنظرمان صحبت می‌کنیم. نفراتی که برای فولاد خوزستان و تیم زحمت نکشیدند و از خودگذشتگی نداشتند باید از تیم کنار بروند. ما به نام‌ها و اسامی هم کار نداریم و کسانی که برای این تیم وقت گذاشتند و از خودگذشتکی کردند جای تقدیر دارند و مردم و هواداران هم باید این موضوع را بدانند. در نیم‌فصل دوم شرایط تیم قطعاً بهتر خواهد شد و به ایده‌آلی که قبلاً از آن صحبت کرده‌ام می‌رسیم. 

 

وی در پایان گفت: مسئله تلخی که برای خانواده شیمبا اتفاق افتاد به شدت بر روحیه وی تاثیر منفی گذاشته اما تلاش کردیم وی را به شرایط عادی برگردانیم./فارس