صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 305381398/10/06 - 16:55

بانوان سینا بوشهر 2 - بانوان هیات البرز 1 ؛ کامبک بانوان بوشهری و پاره شدن نوار ناکامی ها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

به گزارش "ورزش بوشهر" ، تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر که تمامی هزینه های آن برعهده هیات فوتبال بود، دو هفته ای است که با نام جدید و شرایط مالی بهتری در لیگ برتر حاضر می‌شود و حتی در هفته قبل با مساعدت هیات فوتبال با پرواز راهی ارومیه شدند و روند رو به رشدی را در پیش گرفته بودند تا اینکه در این هفته موفق شدند نخستین برد خود را در لیگ برتر بانوان کشور مقابل هیات فوتبال البرز کسب کنند و نوار ناکامی های این تیم پاره شود.

 

این تیم از ساعت 10 امروز صبح در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هیات البرز رفت و در حالی که تا واپسین دقایق بازی از مهمان خود عقب بودند با کامبکی جانانه موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 حریف کرجی خود را شکست دهند و اولین برد خود را پس از 10هفته شکست متوالی جشن بگیرند. و برای بقا امیدوار شوند. 

 

در این دیدار شورکی دروازه بان سینا بوشهر یک ضربه پنالتی را نیز مهار کرد. 

 

گلهای سینا بوشهر توسط فرزانه مرادی 5+90 و بهار سیروس 9+90 به ثمر رسید. تک گل هیات البرز هم توسط سارا قمی در دقیقه 83 به ثمر رسیده بود. 

 

در پایان این دیدار امیرحسین محتشم رئیس جدید هيأت فوتبال استان بوشهر در رختکن این تیم حضور یافت و ضمن خسته نباشی قول پاداش 5 میلیونی به بازیکنان داد وی همچنین قول بررسی در جهت پرداخت 30 درصد از مطالبات بازیکنان این تیم را داد.