صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 305691398/10/12 - 23:10

شاهین شهرداری بوشهر به CAS مراجعه می کند

ورزش بوشهر؛ مدیر حقوقی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از مراجعه به CAS به سبب تجدیدنظرخواهی از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سارا سپهری مهر با غیرمستدل و غیرمستند خواندن دادنامه صادره از کمیته استیناف درباره مطالبات محمود فکری اظهار داشت: برای همه اعضای کمیته استیناف احترام زیادی قائلیم اما بدیهیات حقوقی در دادنامه صادره رعایت نشده است. این کمیته در خصوص قطع همکاری آقای فکری با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به جای اینکه دلیل فسخ و جدایی را کنکاش و اثبات نماید و مشخص نماید که این جدایی واجد شرایط حقوقی و قانونی مبتنی بر مقررات و قرارداد بوده یا خیر یک نظر ارائه داده که جای تامل و تعمق دارد.

 

او ادامه داد: دلیل کمیته استیناف این بوده که چون شاهین شهرداری به جای آقای فکری سرمربی انتخاب کرده، اجرای قرارداد ممکن نبوده فلذا رای بدوی و فسخ غیر قانونی ایشان را نقض کرده است. ما به همین استدلال تکیه می کنیم و سئوال مان این است که جدایی جناب فکری مقدم بوده با انتصاب سرمربی شاهین؟ آقای فکری 10 بهمن ماه با سرخپوشان پاکدشت قرارداد بسته و باشگاه ما 10 روز بعد از آن و پس از ناامیدی از بازگشت فکری مبادرت به استخدام سرمربی جدید و جناب ویسی نموده است. کمیته محترم استیناف می توانست این امر را با استعلام از سازمان لیگ و کشف تاریخ قرارداد این دو مربی احراز نماید.

 

سپهری مهر تصریح کرد: توقع ما از قضات محترم کمیته استیناف، توجه به مقررات و رویه های حاکم بر قراردادهای فوتبالی است و کلی گویی در قالب استناد به مقررات و قوانینی مثل قانون مدنی صحیح نیست. فیفا و فوتبال ایران برای فسخ قراردادها چارچوب هایی دارند و انتظار می رفت کمیته استیناف به آنها استناد و له یه علیه ما رای صادر کند.

 

او در پایان یادآور شد: نسبت به این رای درخواست اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدوارم با انصاف و عدالتی که از اعضای کمیته استیناف سراغ داریم، منصفانه رای قبلی را بررسی نمایند اما چنانچه در این باره به نتیجه نرسیم، در راستای احقاق حق باشگاه، ناچار به مراجعه به CAS خواهیم بود و در آن صورت و با نقض رای، هزینه ها متوجه فدراسیون فوتبال خواهد بود.