صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 305841398/10/15 - 15:14

مرادی: طی چند روز آینده پنجره نقل و انتقالات پارس جنوبی جم باز خواهد شد

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل پارس جنوبی مدعی است که با حمایت‌های صورت گرفته و اتحاد هواداران آنها قادر خواهند بود در نیم فصل دوم به رتبه بهتری در جدول دست یابند.

به گزارش "ورزش بوشهر"، مدیرعامل موقت پارس جنوبی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اعلام کرده: تمرینات از هفته ی گذشته در مجموعه بانک ملی در حال انجام است. برخی از وسایل درخواستی آقای افاضلی که مربوط به تمرین است خریداری شده و مابقی نیز در حال تامین است. تقریبا ۸۰ درصد بازیکنان در تمرین حضور دارند. تعدادی دیگر هم تا ۲ روز آینده به جمع تیم ملحق خواهند شد. ۲ بازیکن برزیلی تیم بعد از تعطیلات سال نو میلادی برمی‌گردند.

 

مرادی درباره شرایط نقل و انتقالاتی این باشگاه با توجه به بسته بودن پنجره گفت: جناب رضاییان و دیگر همکاران در تهران سخت پیگیر هستند و اگر بتوانیم طی یکی دو روز آینده پنجره نقل و انتقالات را باز خواهیم کرد. با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم مذاکراتی داشتیم تا بعد از باز شدن پنجره، قرارداد را با آنها نهایی کنیم.

 

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به این موضوع که اردوی آماده سازی این تیم در اهواز یا کیش برگزار خواهد شد، درباره پرداختی به بازیکنان نیز اینطور توضیح داد: مطالبات برخی از بازیکنان پرداخت شده و چند روز آینده مطالبات بقیه بازیکنان هم پرداخت می‌شود. حساب باشگاه بسته است و در این شرایط باید مشکلات را حل کنیم. امیدوارم خیلی زود این مسائل برطرف شود و با خیالی آسوده راهی اردو شویم. 

 

وی درباره انتخاب هومن افاضلی نیز گفت: خوشبختانه طی جلساتی که با افاضلی داشتیم قبول کرد به پارس بیاید و قطعا او می تواند به باشگاه کمک کند. موقعی که او به عنوان سرمربی تیم معرفی شد برانکو با گفتن تبریک، این انتخاب را تایید کرد و برای افاضلی آرزوی موفقیت داشت. افاضلی یک مربی بی حاشیه است که کارش را انجام میدهد و با وجود اینکه با مشکلاتی روبرو هستیم ، به او کمک می کنیم تا انشالله تیم روال طبیعی خودش را طی کند. با شناختی که داریم تمرکز ایشان بر روی مسائل فنی و دوران بدنسازی تیم است. مجموعه باشگاه به کادرفنی ایمان کامل دارند و همان طور که تا الان به تعهدات عمل کردیم در ادامه هم پایبند خواهیم بود. امیدواریم تیم پارس به جایگاه اصلی خود در نیم فصل دوم برگردد./ورزش سه