صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 306071398/10/16 - 16:02

گفتگو با بانوی بوشهری که باشگاه تأسیس کرد+تصاویر

ورزش بوشهر؛ منا فاله بانوی ورزشکار بوشهری هست که در رشته ورزشی فوتبال در بوشهر فعالیت می‌کند و به تازگی باشگاه تأسیس کرده است.

 به گزارش ورزش بوشهر؛ منا فاله متولد 19 آذر 1371 در محله جبری ، بوشهر است و دانشجوی رشته ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد که در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمده است، و دارای یک خواهر و ۲ برادر میباشد. متاهل است و یک دختر به اسم باران که ۵ ساله هست دارد. 

 

وی دارای مدرک مربیگری B فوتبال آسیا، مدرک درجه یک فوتسال ایران، مدرک مربیگری دروازه‌بانی زیر نظر مدرس نروژی میباشد.

 

منا فاله در گفتگو با خبرنگار ورزش بوشهر گفت: از بچگی به توپ و پا زدن به توپ علاقه داشتم، از ۹ سالگی به کلاس های آموزشی متنوعی رفتم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی رو هر سه در لیگ های مختلف کشور بازی کردم یک مدت زمان کوتاهی هم هندبال شرکت کردم و در مسابقات استانی مدارس مقام قهرمانی رو کسب کردم ولی پا به توپ زدن و فوتبال و فوتسال حس خیلی خوب و بهتری به من می‌داد. 

 

وی در ادامه افزود: بازی فوتبال را انجام میدادم تا اینکه سال ۱۳۹۵ در مسابقات دسته یک کشوری در تهران در یک بازی آسیب دیدم و رباط صلیبی زانو دچار پارگی شد و عمل کردم در حال حاضر مربیگری می‌کنم و  هر از گاهی با دوستان قدیمی خود فوتبال بازی می‌کنیم. 

 

وی در آبان سال 1397 در کلاس داوری درجه ۳ فوتبال شرکت کردم و چند روز پیش هم در فستیوال دختران زیر ۱۴ سال قضاوت داوری انجام داد. 

 

منا فاله یادآور شد: هر زمانی که مستطیل سبز رو میبینم در هر جا چه در تلویزیون و چه در استادیوم انرژی مثبت به من انتقال داده می‌شود و کار کردن با بچه تا در این مستطیل سبز و خانواده ها که بچه های خود را حمایت میکنند و شور و اشتیاق دارند این حس خوب رو چند برابر می‌کنند. 

 

وی سابقه مربیگری در لیگ برتر کشور در فصل ۹۵-۹۶ به عنوان مربی دروازبانان بانوان پارس جنوبی و در فصل ۹۸-۹۹ به عنوان سرمربی باشگاه پارس جنوبی دارد، اما تنها ۴ هفته در این تیم حضور داشت وی تنها دلایل جدایی خود را تنها به این جمله بسنده کرد که بنا به دلایلی استعفا دادم!؟

 

منا فاله در خصوص فعالیت در رده پایه و همچنین تأسیس باشگاه گفت: ۶ سال در مدرسه فوتبال فولاد مربی بازیکنان پایه بودم، که سال گذشته از تیم فولاد جدا شدم و باشگاهی تاسیس کردم به اسم کاپیتان. در حال حاضر در مدرسه فوتبال خود فعالیت دارم و امیدوارم بتوانم اندک تجربیات خود را در اختیار دختران استانم قرار دهم و بهترینها را برای تمام دختران استانم خواهانم. 

 

وی ضمن عرض تبریک به آقای امیرحسین محتشم به عنوان ریاست جدید هیات فوتبال استان، آرزوی بهترینها و موفقیت را برای فوتبال استان کرد. 

 

منا فاله در پایان گفت: جا دارد از پدر و مادرم تشکر کنم و همیشه قدر دان زحمات ایشان هستم تشکر از همسر عزیزم که در تمام لحظات چه در زمانی که بازیکن بودم و هم اکنون که مشغول به مربیگری هستم مانند یک دوست خوب و مشاوره خوب همیشه همراه و حامی و مشوق من بوده و از تمامی مربی های خود و تمام دوستان که در هر مقطعی کمک به پیشرفت من داشته اند (اگر نام ببرم زیاد هست )تشکر می‌کنم.

 

گفتگو: مهدی صالحی زاده