صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 316531398/11/11 - 17:50

جلالی: نمی دانم چرا گل های ما مردود شد/نمی توانیم با داوران مقابله کنیم

ورزش بوشهر: گل گهر در روزی که می توانست به سه امتیاز مهم خارج از خانه دست پیدا کند در نهایت به نتیجه ای بهتر از مساوی نرسید.

  

به گزارش" ورزش سه" امروز گل گهر در شهر جم میهمان پارس جنوبی بود و یک برد می توانست این تیم را در جدول رده بندی از منطقه سقوط کمی جدا کند اما گل گهری ها فرصت هایشان را از دست دادند و در نهایت به تساوی رسیدند. مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی گفت:" من باید فیلم بازی را ببینم و دو صحنه را بررسی کنم. یکی توپی که به زیر طاق دروازه خورد و بچه‌ها می‌گفتند توپ گل شده است. یکی هم گلی که ما به ثمر رساندیم و نمی‌دانم چرا مردود اعلام شد."


او با اشاره به دو صحنه مورد نظرش افزود:" اگر این تصمیمات اشتباه باشند، نمی‌توانیم از آنها بگذریم و واقعاً قابل گذشت نیست. داور در بازی مقابل سایپا هم دو پنالتی ما را نگرفت و با توجه به شرایط ما در جدول، این وضعیت نمی‌تواند خوب باشد. وقتی به میدان می‌رویم، باید با حریف‌مان مقابله کنیم و انتظار نداریم که با داور مقابله کنیم. باز هم می‌گویم که باید فیلم بازی را ببینم، اما امیدوارم همه چیز عادلانه و منصفانه پیش رفته باشد."


جلالی در ارتباط با عملکرد شاگردانش هم گفت:" در این مسابقه شایسته و بدشانس بودیم. ساده‌ترین توپ‌های حریف گل می‌شود. فکر می‌کنم به‌زودی می‌توانیم تیمی باشیم که علاوه بر ارائه بازی خوب، نتایج لازم را هم می‌گیرد."


سرمربی گل گهر با تاکید براینکه تیمش در لیگ برتر می ماند اضافه کرد:" حتی نیم‌درصد هم ناامید نیستم و کاملاً امیدوارم. امیدوار و مطمئن هستم که با مجموعه و بازیکنان فعلی، گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند چون این به نفع فوتبال ماست. ما در باشگاهی هستیم که می‌تواند خدمات زیادی به فوتبال ایران ارائه کند و صرفاً مصرف‌کننده و به دنبال بریز و بپاش نباشد. مطمئنم سال‌های آینده، خدمات گل‌گهر به فوتبال ایران را می‌بینید." او همچنین گفت:" باز هم می‌گویم ماندن تیم‌هایی مانند گل‌گهر برای فوتبال ما خوب است. ما نمی‌خواهیم داوری به ما کمک کند، بلکه می‌خواهیم به ضرر ما نگیرند. چند بازی است که از داوری متضرر شده‌ایم. به‌خصوص در بازی قبلی که دو پنالتی را برای ما نگرفتند. امروز هم دو صحنه مشکوک هم علیه تیم ما بود که آن گل مردود ما نمی‌توانست آفساید باشد. برای من خیلی ناراحت‌کننده، سنگین و غیرقابل هضم است که ببینم گل ما مشکلی نداشته است."