صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 316571398/11/11 - 19:01

فرکی: شاهینی‌ها با دل‌شان و با انگیزه زیاد بازی کردند/از تیم تشکر نمی‌کنم چون آنها برای خودشان کار کردند

ورزش بوشهر: سرمربی پیکان بعد از شکست سنگین مقابل تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر با حضور در نشست خبری به حریف بابت این پیروزی تبریک گفت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، پیکان در یک نمایش ناباورانه مقابل شاهین بوشهر شکست خورد تا همچنان شرایط آنها در جمع مدعیان سقوط نگران کننده باشد. حسین فرکی بعد از تحمل یازدهمین شکست فصل طی 18 هفته، با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط بازی و این باخت پرداخت.


فرکی در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از شاهین و تبریک پیروزی به آنها گفت: باید ابتدا به تیم شاهین شهرداری بوشهر تبریک بگویم. یکی از تیم‌های خوب و پر هوادار جنوب کشورمان و ابراز تأسف و نگرانی بابت شکست تیم خودمان مقابل شاهین که در قعر جدول و فاصله شش امتیازی با خود ما بود. آن چیزی که نتیجه بازی امروز را تعیین کرد، انگیزه بالای تیم شاهین بود که این برد را با انگیزه بازیکنان و مربی‌شان کسب کردند.

 

وی با اشاره به شرایط نگران کننده تیمش گفت: از طرفی تیم پیکان چند صباحی است که به صورت دقیق از ابتدای فصل و تقریبی از هفت هشت هفته اخیر دچار ناراحتی و بیماری شده است و این مسئله امروز تفاوت تیم ما با شاهین بود. شاهینی‌ها امروز با دل‌شان و با انگیزه زیاد مقابل ما بازی کردند و برعکس بازیکنان ما امروز با دل‌شان بازی نکردند و برای خودشان بازی می‌کردند. این مسئله خیلی تفاوت دارد و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، باید انتظار این نتیجه را هم داشته باشیم. به خصوص در نیمه اول مرضی که چند وقتی است گریبان تیم پیکان را گرفته، همیشه اول چک می‌خورد و سعی می‌کند بعداً در نیمه دوم پاسخ بدهد. تیمی که درگیر احساسات می‌شود و این مسئله در فوتبال پاسخ نمی‌دهد.


سرمربی پیکان در ادامه قدردانی‌اش از این باشگاه گفت: باید از کادر فنی و گروه پزشکی و پشتیبانی تیم پیکان تشکر کنم. آنها خالصانه و مخلصانه برای تیم زحمت کشیدند و مخلصانه از این عزیزان تشکر می‌کنم، اما از تیم نمی‌توانم چنین تشکری داشته باشم، چون آنها برای خودشان کار کردند. آن چیزی که اسمش رفاقت و دوستی است، در چند هفته اخیر خیلی در تیم ما نمود پیدا نکرد. مشکلات خیلی زیادی را از ابتدای فصل در تیم داشته باشیم و الان به این نظر رسیدم که برای اینکه تیم دچار مشکل بیشتر نشود، باید با باشگاه صحبت کنم. البته نمی‌دانم باید با چه کسی صحبت کنم، چون تغییرات مدیریتی داشتیم که ابتدا هیئت مدیره تغییر کرد و الان هم بحث استعفای آقای شیعی مطرح است. برای اینکه باشگاه بیشتر از این آسیب نبیند، آنها نیز همکاری کنند و به فکر تیم باشند. امیدوارم باشگاه نیز شرایط را فراهم کند تا نفر جدیدی را جایگزین کند.


حسین فرکی در شرایطی که صحبت‌هایش با توجه به تشکر از تک تک اعضای تیم به سمت استعفا پیش می‌رفت، در خصوص این موضوع که آیا او به دنبال پایان کار در این تیم است، گفت: نه، این استعفای رسمی من نیست. باید با باشگاه صحبت کنم و آنها را در جریان این مسئله قرار بدهم تا به نتیجه برسیم. اگر باشگاه موافقت داشت، در این خصوص باید با هم کنار بیاییم. باید با باشگاه صحبت کنیم، چون من خصوصیات و روحیاتی دارم که به هیچ وجه نمی‌توانم این خصوصیات خود را تغییر بدهم. درباره بازیکنان هم نفر بعدی می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

 

سرمربی پیکان در ادامه گلایه‌هایش گفت: ما زخمی خورده‌ایم که شاید هنوز جای زخم خوب نشده باشد و من هم احساس می‌کنم باید یک جایی به فکر تیم بود. به همین دلیل این موضوع را به جلسه با مسئولان باشگاه موکول می‌کنم و هر چیزی باشد نتیجه آن را اعلام خواهم کرد. این فصل خیلی فشار روی من بود و اذیت شدم. صبر و مدیریت کردم تا بلکه بتوانم شرایط را بهتر کنم، اما احساس می‌کنم که این شرایط بهتر نمی‌شود. با توجه به اینکه خصوصیاتی دارم و نمی‌توانم در خودم به لحاظ شخصیتی و فنی تغییری ایجاد کنم، کار را نمی‌توان ادامه داد. ما همه کار خودمان را کردیم، اما به‌هرحال بازیکنان هم باید از خودشان یک کارهایی انجام بدهند.

 

حسین فرکی در پایان صحبت‌هایش با انتقاد نسبت به عملکرد برخی بازیکنانش گفتاگر به خاطر داشته باشید، سه چهار بازیکن ما در نیم‌فصل مدنظر چند تیم دیگر بودند و بعد از آن برای ما بازی نکردند. آنها تمرکزشان به‌هم ریخت و دل‌شان اینجا نبود. این روحیه به سایر اعضای تیم هم سرایت می‌کند و من نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم. اگر لازم باشد با خود این بازیکنان هم صحبت خواهیم کرد و با این بازیکنان جلسه می‌گذاریم و امیدوارم به نتیجه برسیم و نتیجه این جلسات به نفع تیم و باشگاه شود. همه می‌دانند من نسبت به تهران و فوتبال تهران حساسیت دارم. فوتبال تهران خالی از تیم‌های سازنده شده است. تیم‌هایی مانند پیکان، سایپا یا سایر تیم‌ها که منحل شدند. به‌هرحال امیدوارم کسی که مسئولیت این تیم را به عهده می‌گیرد تمام تلاش خود را به کار بگیرد و باشگاه پیکان را به جایگاه اصلی خودش بازگرداند. بیشتر از این حرف ندارم و اگر سؤالی باشد پاسخ می‌دهم. این مسائل را باید می‌گفتم و فقط بار دیگر به تیم شاهین تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.