صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 316641398/11/11 - 20:45

شریفات: پتانسیل لازم را برای بقا داریم/تیمی که از من خوب استفاده کند سود برده!

ورزش بوشهر: مهاجم نیم فصل اول پیکان با حضور در شاهین شهرداری بوشهر و تقابل با شاگردان حسین فرکی با نمایش موفقی که داشت، یک گل نیز برای شاهین شهرداری بوشهر به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش بوشهر"، اسماعیل شریفات که در نیم فصل حضور در پیکان نتوانست فرصت خوبی برای نمایش در ترکیب شاگردان حسین فرکی به دست بیاورد، در جدال امروز مقابل این تیم موفق به ثبت یک گل شد تا کنایه‌ای هم به آنها بزند.


شریفات با اشاره به نمایش موفق تیمش در این بازی گفت: بازی خیلی خوب بود. آنالیز خوبی از حریف داشتیم و سه گل هم زدیم.


وی درباره آمادگی و انگیزه خودش گفت: من همیشه آماده هستم. ولی جایی که از من استفاده می کنند تیم از من سود می برد.


شریفات در واکنش به اینکه در حضور کوتاه مدت خود در پیکان به خواسته خود دست نیافته گفت: من در شرایطی به پیکان آمدم که پنج بازی از فصل گذشته بود. تیم خیلی خوبی است و نمی دانم الان مشکل کجاست که اینجوری شد.


بازیکن جنوبی شاهین درباره شرایط این تیم نیز گفت: ما در بازی با شهرخودرو هم خوب بودیم و خیلی زود 10 نفره شدیم و اگر خودم ضربه آخر را در آن بازی خوب می زدم می توانستیم برنده باشیم. ما مطمئنا می توانیم خیلی بهتر باشیم.


شریفات مدعی است که شاهین قعرنشین قادر خواهد بود به نتیجه لازم در ادامه فصل دست یابد تا به حضورش در لیگ برتر ادامه دهد: همه در حال تلاش هستند تا شاهین در لیگ بماند و فکر کنم این پتانسیل را برای بقا داریم. حیف است که شاهین با این تماشاگر به لیگ یک سقوط کند و به نظرم ما قادر به حفظ سهمیه بقا خواهیم بود.