صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 316891398/11/14 - 15:48

سرپرست پارس جنوبی هم استعفا کرد: از داخل استان سنگ اندازی می‌کنند

ورزش بوشهر؛ سرپرست تیم پارس جنوبی جم گفت: نمی دانم چرا با این باشگاه و هواداران محجوبش لج و لجبازی می کنند، وزارت نفت پول واریز کرده اما از داخل استان سنگ اندازی می کنند.

 

به گزارش ورزش بوشهر، ایوب چراغی که سال هاست در کنار پارس جنوبی حضور داشته دلیل استعفایش را احقاق حق هواداران پارس جنوبی می‌داند و در این زمینه اظهار داشت: نمی دانم چرا با این باشگاه و هواداران محجوبش لج و لجبازی می کنند. پارس جنوبی جم هویت پیدا کرده و متاسفانه عده ای به شخصیت و عرق هواداران مانوس پیدا کرده با پارس جنوبی جم بی توجه هستند و تسویه حساب های خودشان را سر این تیم و هوادارانش پیاده می کنند.

 

چراغی ضمن ابراز دلخوری از اتفاقات این فصل، عنوان کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم که دردی از هواداران پارس جنوبی بکاهد اما متاسفانه شخصیت پارس جنوبی و هوادارانش را با حاشیه خدشه دار کرده اند. حالا هم که وزارت نفت پول واریز کرده از داخل استان سنگ اندازی می کنند. تاکی باید به بازیکنان وعده فردا را بدهیم و از جیب هزینه کنیم؟ آقایان این صورت را انقدر با سیلی سرخ نگه داشتیم که خون انداخته است!

 

سرپرست پارس جنوبی با تایید استعفایش گفت: من هم مانند آقای مرادی استعفا دادم تا بیشتر از این شرمنده هواداران و بازیکنان و کادرفنی آقای افاضلی که به حق شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش می کنند،نشویم.