صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 316951398/11/14 - 19:20

اردوی آمادگی تیم ملی جودو نوجوانان در استان بوشهر

ورزش بوشهر؛ دعوت‌شدگان به این اردو تمرین‌های خود را در سالن برادران شهید میرسنجری بوشهر که خانه جودو بوشهر است انجام می‌دهند.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ در این اردو جودوکاران تمرین‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر سرمربی، دو مربی فنی، سرپرست، مربی بدنساز و روان‌پزشک انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان در یکی از تمرین‌های این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ۲۸ نفر از سراسر ایران در این اردوی آمادگی شرکت کرده‌اند و خود را برای انتخابی تیم ملی نوجوانان آماده می‌کنند تا پس از انتخاب، در المپیک دانش‌آموزی که اوایل مهر سال آینده در کشور چین برگزار می‌شود شرکت کنند.

ایوب رستمی ادامه داد: تیم ملی ب نیز از ۲۳ تا ۲۷ بهمن در تهران اردو می‌زند که پس از ارزیابی آن‌ها و هم‌چنین برگزیدگان مسابقات جایزه بزرگ نوجوانان کشور که اسفند در کرمانشاه برگزار می‌شود، تیم ملی نوجوانان ترکیب هشت نفره خود را برای المپیک دانش‌آموزی چین نهایی خواهد کرد.

المپیک دانش‌آموزان اوایل مهر سال ۱۳۹۹ در چین برگزار می‌شود.

به‌گفته سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان، شرایط آب‌وهوایی بندر بوشهر و میزان پیشرفت جودو در استان بوشهر مهمترین دلیل برپایی این اردو در این استان و تشویق بیشتر جودوکاران آن به این ورزش بوده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم ملی الف نوجوانان جودو از ۹ تا ۱۶ بهمن در بندر بوشهر برپاست.