صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 317191398/11/18 - 19:30

مهاجری: شاهین ما را نبرد، خودمان باختیم!

ورزش بوشهر: سرمربی تیم نساجی پس از باخت به شاهین شهرداری بوشهر: شاهین موقعیت گل نداشت و شاهین ما را نبرد ما خودمان باختیم.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی در کنفرانس خبری پس از دیدار با شاهین شهرداری بوشهر گفت: این شکست هیچ جای توجیهی ندارد و ما شرمنده مالکیت و مدیریت هستیم، شرمنده مردم قائمشهر و تماشاگرانی که زحمت کشیدند و این همه راه را آمدند، این نتایج لایق این مردم نیست، با این فوتبالی که تیمم بازی می‌کند بیگانه‌ام. بعد از باختی که مقابل سایپا داشتیم خیلی سعی کردیم بچه‌ها را به لحاظ روانی به شرایط خوبی برسانیم، بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، جای توجیه ندارد اما به‌دلیل عدم تمرکزمان نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم، در صحنه پنالتی هم داور می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، ما هفته گذشته هم روی پنالتی مغموم شدیم و امروز هم همین اتفاق افتاد.

 

وی ضمن تبریک به تیم شاهین و هوادارانش گفت: ما امروز مغلوب شاهین نشدیم بلکه مغلوب خودمان شدیم، نمی‌خواهم زحمت‌شان را زیر سوال ببرم وقتی پنج بازیکن این تیم عضلات‌شان را می‌گیرند نشان می‌دهد که این تیم تمام وجودش را در زمین گذاشت ولی بدون موقعیت و به خودمان باختیم، چیزی که تاکید کرده بودیم به بچه‌ها اما باز هم دو گل از روی ضربات ایستگاهی خوردیم، این خیلی بد است، خودم و تیمم را مستحق جریمه می‌دانم، باید به خودمان بیاییم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم. متاسفانه تمرکزمان را داریم از دست می‌دهیم و نداشتن تمرکز به ما ضربه می‌زند. از هوادارانی که این همه راه آمدند عذرخواهی می‌کنم. واقعاً خیلی سخت است، ما باخت داشتیم و باخت‌های‌مان جای توجیه داشت. امروز روی هر دو تا گل داور اشتباه داشت ولی ما نباید روی اشتباه داور قافیه را ببازیم. خطایی که داور پنالتی گرفت خطای کف پاست و داور باید اعلام دوضرب می‌کرد. گل دوم هم قبل از اینکه کرنر شود به اشتباه اوت به نفع شاهین اعلام شد و بالاخره داور هم یک روز بد دارد.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سوالی مبنی بر بی‌انگیزه شدن بازیکنان گفت: شاید ما همیشه باید در فشار باشیم، در حالی که وقتی مشکلات‌مان مرتفع می‌شود و تمرکزمان هم باید بهتر شود اما این اتفاق نمی‌افتد. همیشه باید برای یومیه خودمان بجنگیم، تا طلب‌ها و پرداختی‌های‌مان را به سقف معینی می‌رسانند. این مسئله کار ما را خراب‌تر می‌کند و واقعاً ناراحتم. باشگاه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا بچه‌ها در رفاه باشند، این همان بچه‌هایی هستند که بهترین بازی‌ها را انجام دادند. همان تمرینات قبل را انجام می‌دهیم ولی باید برگردیم به تمرکز خودمان. درست است که دو سه بازیکن از جمع ما جدا شدند ولی این مسئله نباید تاثیرش بر روی گل‌هایی باشد که بر روی ضربات ایستگاهی می‌خوریم. این ایرادات را باید مرتفع کنیم و حق‌مان حداقل یک جریمه است و باید برگردیم به خودمان.

 

مهاجری در پاسخ به سوالی درخصوص چرایی تعویض محمد عباس‌زاده گفت: محمد تا زمانی که در زمین حضور داشت و تمام تلاش خود را انجام داد. گل هم زد و جانش را گذاشت اما ما هم با تعویضی که انجام دادیم قصد داشتیم فشار را بیشتر کنیم و تعویض‌ها بر مبنای شرایط بازی بود.

 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حضور بازیکنان مطرح در نساجی گفت: اسم، بازی نمی‌آورد. اسم بزرگ باید از اعتبار خودش دفاع کند و بچه‌های ما اعتبار خودشان و همه ما را زیر سوال می‌برند. باید فیلم بازی را نگاه کنیم. حتی شاید سه چهار بازیکن را کنار بگذاریم و ما محکوم به بازگشت هستیم. توانش را هم داریم و برمی‌گردیم؛ انگیزه یک بحث است و تمرکز بحث دیگر. ما اگر مقابل شاهین انگیزه نداشتیم گل اول را نمی‌زدیم. بچه‌های ما امروز تلاش کردند ولی تلاش‌مان آن انگیزه و دقت لازم را نداشت. ضربات‌مان به چارچوب ننشست. شاهین موقعیت گل نداشت و شاهین ما را نبرد ما خودمان باختیم. با اینکه شاهین بازیکنان سرعتی، سرزن و خلاقی دارد ولی ما موقعیتی به آنها ندادیم ولی نباید توپی عرض دروازه ما را طی کند و از پنج شش بازیکن بگذرد، بلوکه هم شود و باز گل بخوریم.