صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 317231398/11/18 - 19:50

کریستیچوویچ: بازگشت از شکست مقابل نساجی کار ساده‌ای نیست/به موفقیت بزرگی رسیدیم

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مقابل نساجی در همان ابتدا گل خوردیم اما برگشتن مقابل این تیم کار ساده‌ای نیست اما تلاش بازیکنان ما باعث یک موفقیت بزرگ شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: خوشحالیم که امروز بازی را بردیم و همه دیدیم که بازیکنان ما برای هر توپی می‌جنگیدند. یک اتفاق بدی رخ داد و در همان ابتدا گل خوردیم اما برگشتن مقابل تیمی مثل نساجی کار ساده ای نیست اما تلاش بازیکنان ما باعث یک موفقیت بزرگ شد. بعد از اولین برد خارج از خانه امروز اولین برد داخل خانه را هم کسب کردیم که این برای همه عوامل باشگاه موفقیت است.

وی افزود: خیلی برایم مهم است که در این 2 بازی 5 گل زدیم، ما باید جشن بگیریم و خوشحال باشیم اما از فردا باید برای بازی با ماشین سازی تلاش کنیم و کاری که در این 2 بازی انجام دادیم را در آن بازی هم تکرار کنیم.

سرمربی شاهین تاکید کرد: نساجی یک تیم خوب است و هر مربی دیدگاه خودش را دارد. ما می‌خواستیم که حامد بحیرایی را از سپاهان بگیریم ولی او به نساجی رفت اما حالا روی نیمکت می‌نشیند. این نشان می‌دهد تیم نساجی تیم خوبی است که از چنین بازیکنی استفاده نمی‌کند و حتما بازیکنان بهتری هم دارد. ما امروز تیم خوبی را بردیم و از زیر فشار خارج شدیم. تکرار می‌کنم در 3 بازی گذشته مسائل زیادی به ما ضربه زد از جمله داوری ولی با تلاش زیاد و کمک خداوند غیرت بازیکنانمان امروز بازی را بردیم.

وی  در خصوص روند تاکتیکی این تیم تصریح کرد: امروز فشار زیادی روی تیم ما برای برد بود، بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند باید با تیم هماهنگ می‌شدند، ما باید برنامه‌های تمرین را به مسابقه منتقل می‌کردیم، واقعا بازی امروز برای ما سخت بود و بازی آینده هم خیلی سخت است. زدن 5 گل در 2 بازی نوید خوبی به ما می‌دهد و امیدوارم در بازی‌های آینده این بازی سازی ما به روند بهتری برسد.

کریستیچوویچ  در خصوص اینکه اگر به گلر تیمش اعتقاد دارد چرا به دنبال گلر است گفت: این سوال خوبی بود، من یک مثال ایرانی برای شما می‌زنم. 3 سال پیش در رفسنجان 3 دروازه‌بان داشتم، نیما علیپور گلر اصلی ما در اولین بازی نیم فصل دوم مصدوم شد، در بازی بعد گلر دیگر ما مصدوم شد و ما باید در مقابل ایرانجوان با گلری که قدش 150 سانت بود بازی کردیم. ما الان شرایطی داریم که باید ببریم و هر اشتباهی برای ما زیان‌آور است. با هر گلری حرف زدیم به او گفتیم گلر تیم ما در حال حاضر گلر خوبی است و باید برای بازی کردن تلاش کند. 

وی ادامه داد: محمد حسین هوپناه یک بازیکن خوب در فوتبال بوشهر است و درویش‌وند را هم به عنوان گلر جذب کردیم. نمی‌خواستیم پول زیادی برای دخسوس هزینه کنیم و امیدوار هستم که تا آخر فصل شرایط برای ما خوب پیش برود.

در پایان نشست خبری با چهره‌ای خندان خطاب به خبرنگاران  با اشاره به عملکرد سالاری در این تیم گفت: الان ما 13 به 13، هم امتیاز با گل‌گهر هستیم ولی تفاضل آنها کمی بالاتر است. الان شاید نتوانیم مسائل تاکتیکی را شرح بدهیم ولی سالاری هم در حمله و هم دفاع به ما کمک می‌کند. ما نیاز داریم 5-6 بازیکن جذب کنیم که بتوانند خوب سر بزنند و او می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند.