صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 317311398/11/19 - 21:38

ایرانجوان فقط با برد به آرامش می رسد

پیش بازی ایرانجوان و نفت امیدیه از هفته هجدهم لیگ دسته دوم کشور - گروه ب

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان که نیم فصل دوم کابوس واری را شروع کرد، یکشنبه در مصاف با نفت امیدیه فقط به برد می اندیشد، برد تنها راه حل ایرانجوان برای رسیدن به آرامش است،آرامشی بعد از طوفان!

ایرانجوان از چهار بازی که در نیم فصل دوم انجام داده است تنها 2 امتیاز گرفته است. که همین موضوع باعث شده این تیم از کورس مدعیان صعود عقب بماند. و تنها راه این تیم برای رسیدن دوباره به جمع مدعیان قربانی کردن نفت در بوشهر است. بردی که می تواند هم آتش هواداران ناراحت را فروکش کند و هم اعتماد بنفس دوباره ای به اردوی این تیم باز گرداند تا در ادامه راه دوباره به جاده هدفی که در ابتدای فصل برای آن برنامه داشتند برگردند. امر مهمی که دور از دسترس نیست و قنبری و بازیکنانش بخوبی از اهمیت این برد خانگی با خبر هستند.

ایرانجوان در این دیدار می تواند سرنوشت خود را انتخاب کند با برد می تواند دوباره زنده شود و برگردد و آینده روشن خود را بسازد. اما با نتیجه ای غیر از برد  سرنوشتی جز ترس از سقوط و خداحافظی از رویای صعود در انتظارشان نیست..

البته نباید از نفت امیدیه غافل بود که برای بقا دست و پا می زند، موضوعی که می تواند هم برای ایرانجوان مفید باشد و هم خطرناک، شاگردان قنبری بخوبی می دانند که باید با تمرکز لازم و بدون نگاه به جایگاه نفت وارد زمین شوند و تنها یک هدف را دنبال کنند آنهم نگه داشتن هر 3 امتیاز این دیدار خانگی در بوشهر.

 

این دیدار یکشنبه 20 بهمن 98 ساعت 14  در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می گردد.

 

هم اکنون ایرانجوان بوشهر با 22 امتیاز در مکان هشتم و نفت امیدیه با 18 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارند.