صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 317331398/11/20 - 09:30

دیدار رئیس هیات فوتبال با اعضای تیم فوتبال ایران جوان+تصاویر

ورزش بوشهر؛ محتشم رئیس هیأت فوتبال استان در اردوی ایرانجوانی ها حضور یافت.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه ایران جوان در ساعت ۱۹ روز شنبه مورخ ٩٨/١١/١٩ جناب آقای مهندس محتشم رئیس محترم هیات فوتبال استان بوشهر به همراه آقای دکتر کازرونی نايب رئیس هیأت استان در اردوي قبل از بازی این تیم حاضر شدند.

 

جناب آقای مهندس محتشم در این جلسه در ابتدا صحبت صمیمانه ای با بازیکنان تیم ایران جوان داشتند و از آنها خواستند تا تمام تلاش خودشان را برای پیروزی و موفقیت تیم در بازي پيش روي مقابل نفت اميديه بکار گیرند و با همدلی و تلاش در کنار یکدیگر این تیم ریشه دار را راهی لیگ دسته یک کشور نمايند.

 

در ادامه جناب آقای محتشم تا ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد با سرپرست ، معاونت فرهنگی،كادر فني و مسئول پشتیبانی باشگاه ایران جوان جلسه ای برگزار کردند که در این نشست صمیمی مدیران باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور جناب آقایان محتشم و كازروني از زحمات ایشان تقدیر کردند و سپس به بیان مشکلات و مباحث مختلف مرتبط با باشگاه ایران جوان پرداختند و از متولي فوتبال استان درخواست مساعدت و کمک به جهت رفع فوری مشکلات کردند.

 

سپس آقای مهندس محتشم ضمن قدردانی از کادر مدیریت ، سرپرستی و فنی بومی و جوان ایران جوان اعلان کردند که تمام تلاش خود و مجموعه تحت نظر را در جهت رفع مشکلات تیم مردمی ایران جوان بسیج خواهند کردند.

 

در پایان جلسه نیز مسئولین باشگاه و کادر محترم فنی از ایشان به جهت خدمات شایسته و پیشبرد اهداف عالی در جهت پیشرفت فوتبال استان از طرف باشگاه و هواداران تقدیر و تشکر کردند و آقای مهندس محتشم نیز ضمن بیان پیگیری رفع مشکلات تیم ایران جوان از هواداران این تیم خواستند تا در بازی روز یکشنبه مقابل نفت اميديه در ورزشگاه حضور بهم رساندند.