صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318081398/12/04 - 14:10

مسیگر: باید با مدیران سایپا برای محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات جلسه بگذاریم/ تا پیش از بازی با فولاد، یک بازیکن خارجی می‌گیریم

ورزش بوشهر؛ سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که مسئولان این باشگاه،نشستی با مدیران باشگاه سایپا برای محرومیت تیم فوتبال این باشگاه خواهند داشت.

  

به گزارش ورزش بوشهر مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت باشگاه سایپا از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی با شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، به خاطر جذب محمدصادق بارانی اظهار داشت: یک روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات، با بارانی تماس گرفتیم و به او گفتیم در شاهین بماند که او نپذیرفت. پس از آن، وکیل باشگاه موضوع را پیگیری کرد و در نهایت، رأی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به نفع ما صادر شد. باید با مدیران باشگاه سایپا جلسه بگذاریم تا مشکل حل شود.

 

«روابط عمومی باشگاه شاهین، خبر فسخ قرارداد بارانی را به دلیل مشکلات مالی اعلام کرد و این اقدام، به‌گونه‌ای با تأیید شاهین صورت گرفت.»، وی در واکنش به این موضوع تصریح کرد: بارانی قراردادش را یکطرفه فسخ کرد. ما خواستار ماندن این بازیکن در شاهین بودیم و میشو کریستیچویچ هم چنین نظری داشت.

 

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در این باره که آیا مدیران این باشگاه، نشستی با مسئولان باشگاه سایپا داشته‌اند و اینکه به دنبال دریافت مبلغ رضایتنامه بارانی هستند یا خیر، به تسنیم گفت: صحبت‌های ما در حد تلفنی بوده و باید جلسه‌ای به صورت حضوری برگزار کنیم. در این موضوع هر اتفاقی ممکن است بیفتد و باید ببینیم چه تصمیمی در جلسات گرفته می‌شود.

 

مسیگر در مورد روند رو به رشد شاگردان کریستیچویچ در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: پس از پایان نیم‌فصل، بازیکنان باکیفیتی گرفتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم اکنون به شرایط خوبی رسیده و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد. ما به تیم‌های بالای خودمان چسبیده‌ایم و منتظر لغزش این تیم‌ها هستیم. امیدوارم در لیگ برتر بمانیم که فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

 

وی درباره وضعیت شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از شهر خودرو، به دلیل استفاده از میلاد سرلک و حسن جعفری بیان کرد: هنوز جلسه‌ای در این میان برگزار نشده است، اما پیگیر موضوع هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر راجع به جذب دو بازیکن خارجی اظهار داشت: اگر بازیکن خارجی الان به تیم ما اضافه شود، کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد و ما وسواس زیادی برای این موضوع به خرج می‌دهیم. گزینه‌هایی داریم که فکر می‌کنم تا پیش از دیدار روز جمعه مقابل فولاد خوزستان، جذب یکی از این بازیکنان قطعی شود.