صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318141398/12/05 - 23:10

قنبری: با این شکست چیزی برای ایرانجوان از بین نرفته/این شکست تلنگری برای ایرانجوان بود

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم برابر چوکا تالش هشت بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با انبوهی از مشکلات به دیدار با حریف رفت.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی قنبری شنبه شب پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: عمده غابیان این دیدار از خط دفاعی بودند و این امر باعث شد تا ناگزیر به بکارگیری بازیکنان در پست‏های غیر تخصصی شویم.

 

وی بیان کرد: با این وجود رفته رفته بازی شکل بهتری به خود گرفت و ایرانجوان نیز در مجموع تیم برتر میدان بود ولی از این برتری سودی نبرد.

 

قنبری ادامه داد: ۲ اشتباه فردی بسیار بد در ابتدا این بازی باعث شد ایرانجوان از حریف عقب بیفتد که با وجود تلاش زیاد برای تساوی  موفق به این مهم نشدیم.

 

وی اظهار کرد: تیم حریف نیز به خط دفاعی متمرکز شده بود که این رویکرد آنها کار را برای تساوی کشاندن بازی سخت کرد.

 

قنبری افزود: سه برنامه تمرینی بازیکنان ایرانجوان به دلیل مشکلات باشگاه در چند روز گذشته از بین رفت و این در حالی است که برای موفقیت در فوتبال باید تمام رکن‎های مالی، فنی و مدیریت درست باشد.

 

وی یادآورشد: با شکست امروز چیزی برای ایرانجوان از بین نرفته و باید نهایت تلاش برای کسب امتیازهای باقیمانده بکارگیری شود چرا که این بیشتر تلنگری برای تیم است.

 

قنبری اظهارکرد: بازیکنان تا نیم فصل در شرایط خوبی بودند ولی رفته رفته شرایط نامطلوب شد و اکنون نبود امکان استفاده از بازیکنان جدید مانع موفقیت ایرانجوان شده است.

 

وی گفت: مدیریت تیم باید ناامید نباشند ولی باید تلاش کنند تا امتیازهای باقیمانده جمع آوری شود و هرچند که کار برای صعود سخت شده ولی در فوتبال همواره امید وجود دارد.