صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318251398/12/07 - 14:10

شاهینی ها بدنبال چهارمین برد سریالی

ورزش بوشهر؛ شاگردان میشو کریستوویچ فردا با فولادی ها روبرو می شوند. آنها در صورت پیروزی در این بازی می توانند به چهارمین برد پیاپی دست پیاپی کنند.

به گزارش "ورزش بوشهر"، از بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر روز پنجشنبه تیم شاهین شهرداری بوشهر باید در اهواز به مصاف فولادی ها بروند. دیداری که پیروزی در آن می تواند بوشهری ها را در راه رکوردزنی قرار دهد. 

 

نکته جالب درباره شاهینی ها اینکه آنها پس از 17 هفته در دیدارهای هجدهم، نوزدهم و بیستم خود به پیروزی رسیدند و اکنون یکی از تیم هایی هستند که موفق شدند به سه پیروزی پشت سر هم دست پیدا کنند. آنها برای ادامه روند برتری خود باید در دیدار پیش در اهواز برابر شاگردان جواد نکونام قرار بگیرند که طبیعتا پیروزی مقابل آنها کار سختی خواهد بود. 

 

در حال حاضر رکورد پیروزی سریالی در بازی های لیگ نوزدهم از آن تیم پرسپولیس است. آنها از بازی های هفته دوازدهم تا بازی های هفته هجدهم، توانستند به 7 پیروزی پیاپی دست پیدا کنند و رکورد بردهای پیاپی را به نام خود بزنند. 

 

پس از سرخ پوشان، استقلال با شش برد پیاپی از بازی های هفته ششم تا بازیهای هفته یازدهم توانستند موفق از زمین بیرون بیایند. 

 

تراکتوری ها نیز با 4 برد پیاپی در رده سوم قرار دارند آنها با موفقیت از بازی های هفته چهارم تا هفته هفتم توانستند به این 4 پیروزی سریالی دست پیدا کنند.