صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318371398/12/09 - 20:07

پارس جنوبی 1- تراکتور 0؛ اولین برد افاضلی با پارسی ها

ورزش بوشهر؛ شاگردان افاضلی با برتری مقابل تراکتور اجازه ندادند این تیم به رده دوم جدول صعود کند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، پارس جنوبی جم بعد از آنکه دو بازی آغازین دور برگشت را با دو شکست آغاز کرد، در سه هفته اخیر به تساوی دست یافت و امروز با وجود اینکه در دیدار دشوار و حساسی مقابل تراکتور قرار گرفت، اما با دوندگی و جنگندگی زیاد توانست با تک گل نیما انتظاری از روی نقطه پنالتی به برد مهمی برسد تا از قعر جدول فاصله بگیرد و امید بیشتری برای بقا پیدا کند و از سوی دیگر موجب جلوگیری از تداوم بردهای طلایی تراکتور شود و نگذارد این تیم فاصله خود با پرسپولیس را به 7 امتیاز کاهش دهد و به رده دوم برسد.

 

 

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ جمعه: 98/12/09 ؛ ساعت 17:30

استادیوم: تختی جم/ بدونِ تماشاگر

داور: حسن اکرمی/ کمک‌ها: هادی طوسی و محسن سلطانی؛ داور چهارم: ولی کاوسی؛ کمک داوران پشت دروازه: کیوان علی‌محمدی و پیمان فرخی‌مهر/ ناظر داوری: حسین نجاتی.

 

 

پارس جنوبی جم

 

سرمربی: ساکت الهامی

 

اخطار

 

ساسان انصاری(45) از تراکتور

بابک حاتمی(62) از پارس جنوبی

محمدرضا خانزاده(75) از تراکتور

میلاد باقری(85) از پارس جنوبی

 

شرح گل

 

پارس جنوبی 1 - تراکتور صفر (دقیقه 35: نیما انتظاری): پنالتی به دست آمده به سود پارس جنوبی را نیما انتظاری با شوت محکم به کنج سمت چپ دروازه تراکتور زد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 16: ساسان انصاری در محوطه جریمه پارس جنوبی با دروازه‌بان این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما بعد از برخورد با مدافع جمی‌ها سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

دقیقه 35: میلاد فخرالدینی نفوذ سریعی از جناح راست انجام داد که پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه را مدافع پارس جنوبی از دهانه دروازه این تیم به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 42: شوت روی پای ایمانی دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پارس جنوبی راهی اوت شد.

 

دقیقه 56: مهاجم تراکتور در سمت راست محوطه جریمه پارس جنوبی نقش بر زمین شد و اعتقاد زیادی به پنالتی داشت، اما داور مثل صحنه مشکوک نیمه اول بازی را دنبال کرد.

 

دقیقه 58: ضد حمله خطرناک پارس جنوبی در سمت چپ زمین به پوریا آریاکیا رسید که حرکت تند و تیز او به سمت محوطه جریمه تراکتور و شوت روی پای محکم این بازیکن را رشید مظاهری با واکنش خوبی تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 58: ضربه سر امین منوچهری روی توپ ارسالی انتظاری از کرنر به بیرون رفت.

 

دقیقه 61: توپ ارسالی خطرناک روی دروازه پارس جنوبی را باتیستا با ضربه سر به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 63: حمزویی موقعیت خوبی در محوطه جریمه پارس جنوبی برای خود ساخت که شوت روی پای او را پورمحمد با واکنش خوبی به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 67: حاج‌صفی روی پاس ساسان انصاری در سمت چپ محوطه جریمه پارس جنوبی صاحب فرصت شد که شوت سرضرب او به مدافع حریف برخورد کرد و به کرنر رفت.

 

دقیقه 69: حمله جدی تراکتور و ارسال حاج‌صفی را پورمحمد جمع کرد.

دقیقه 69: حاج‌صفی بعد از چرخش، از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او در اختیار پورمحمد قرار گرفت.

دقیقه 72: ارسال حاج‌صفی از کرنر و ضربه سر رضا اسدی به تیرک عمودی دروازه پارس جنوبی اصابت کرد و دفع شد.

 

دقیقه 79: دفع ارسال تیکدری توسط مدافعان پارس جنوبی به حاج‌صفی رسید که شوت پُرقدرت او از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه جمی‌ها نداشت و به اوت رفت.

 

دقیقه 88: شوت محکم ایمانی از پشت محوطه جریمه را پورمحمد برگشت داد و در ادامه ضربه روی پای چپ حاج‌صفی به شکل خطرناکی از مقابل دروازه پارس جنوبی رد شد.

 

دقیقه 2+90: ایمان باصفا فرصت عالی گلزنی در محوطه جریمه تراکتور را هدر داد و ضربه چیپ او در موقعیت تک به تک با مظاهری به بالای دروازه رفت.

دقیقه 3+90: ارسال مهری از جناح چپ و ضربه سر آزادی را پورمحمد با واکنش تماشایی به کرنر فرستاد.

 

در حاشیه

 

* مسعود شجاعی، کاپیتان پیکان بخاطر محرومیت در این بازی حضور ندارد.

* اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو بسته است.

 

* برق ورزشگاه تختی جم در دقیقه 25 قطع شد و به همین دلیل بینندگان تلویزیون نتوانستند ادامه بازی را تماشا کنند.

 

* بازی در دقیقه 37 به دلیل قطعی برق ورزشگاه متوقف و بعد از دقایقی مجددا پیگیری شد.

 

* برق ورزشگاه تختی جم حدود 15 دقیقه قطع شده بود.

 

* در دقیقه 62 دو بازیکن ذخیره پارس جنوبی که پشت دروازه این تیم مشغول گرم کردن بودند، به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند.

 

بهترین بازیکن

 

در روزی که بازیکنانی مثل آریاکیا و انتظاری با تلاش زیاد در خط دفاعی و میانه زمین اجازه ندادند بازیِ هجومی تراکتوری‌ها شکل درستی بگیرد، مسعود پورمحمد دروازه‌بان جمی‌ها درخشان‌تر از همه ظاهر شد و با واکنش‌های خوب خود اجازه نداد تیمش برابر ستاره‌های حریف گلی دریافت کند.