صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318391398/12/09 - 21:10

الهامی: ۲ پنالتی قطعی ما را نگرفتند/داور را در این دنیا و آن دنیا حلال نمی‌کنم

ورزش بوشهر؛ سرمربی تراکتور عملکرد ضعیف داوری را عامل اصلی شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جمع می‌داند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: جای صحبت در خصوص کیفیت فنی بازی وجود ندارد؛ چراکه همه چیز تحت‌الشعاع داور بود. داور دو پنالتی ۱۰۰درصد ما را نگرفت و یک پنالتی برای پارس گرفت که اصلا پنالتی نبود.

 

او ادامه داد: نمی‌دانم آقایان با چه کسی در تیم ما مشکل دارند! با من یا آقای زنوزی؟ من از همه مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم؛ بعد آقایان می‌گویند که گربه دستش به گوشت نمی‌رسد! گوشتی وجود ندارد؟ کدام گوشت؟ گوشت برای تیم‌های دیگر است.

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: دیداری که باید ۲ بر صفر به نفع ما می‌شد را باختیم! من چه حرفی باید بزنم؟! فقط از مردم آذربایجان عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم بچه‌های ما زحمت کشیدند، ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

 

الهامی یادآور شد: بنده از هواداران عذرخواهی می‌کنم. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ چون که جو اصلا مناسب نیست. بازی که قرار بود دو بر صفر شود را با تصمیمات داور واگذار کردیم!

 

او با تاکید بر این‌که بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند، گفت: بچه‌ها زحمت کشیدند. به جز ۳۰ دقیقه ابتدایی، فوتبال خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های خطرناک زیادی داشتیم.

 

سرمربی تراکتور درباره اینکه عملکرد دروازه‌بان پارس جنوبی چقدر باخت تراکتور تاثیر داشت، عنوان کرد: درخشش نه، اما در نیمه دوم بازی، دروازه‌بان پارس به شدت وقت‌کشی می‌کرد و داور هم پشتش را به او می‌کرد تا وقت‌کشی او را نبیند.

 

الهامی با انتقاد از قضاوت داور دیدار با پارس جنوبی اظهار کرد: داور بازی را در این دنیا و آن دنیا هرگز حلال نمی‌کنم.