صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 318461398/12/10 - 20:07

خطر ابتلا ورزشکاران به کرونا بیشتر از سایر افراد جامعه است

ورزش بوشهر‌؛ بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: خطری که برای ورزشکاران وجود دارد حتی بیشتر از سایر افراد است چراکه بازیکنان و کادرفنی به صورت مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند و در تمرین‎ها به صورت مکرر با هم برخورد دارند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مرتضی غلامعلی تبار روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در کنار این موضوع رفت و آمدهای بازیکنان به سایر شهرستان‏‌ها با اتوبوس و هواپیما بیشتر به این موضوع دامن می‎زند و با این شرایط ریسک ابتلا به کرونا برای فوتبالیست‏ها به مراتب بالاتر از سایر افراد جامعه است.

 

وی بیان کرد: بازیکنان نیز این روزها واقعا استرس دارند چراکه که کرونایی بیماری خطرناک است و امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود که این تصمیم‏ها نوش داروی بعد از مرگ سهراب نباشد نه اینکه خدایی ناکرده بازیکنی به ویروس مبتلا و سپس به فکر تعطیلی لیگ باشیم.

 

غلامعلی تبار در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: هر بازی برای شاهین حکم فینال دارد و ما با تمام وجود و غیرت بازیکنان، تلاش کادرفنی، مجموعه باشگاه شورا، شهرداری و هواداران خونگرم صدردصد توان خود را می‎گذاریم تا از این لیگ سربلند بیرون بیاییم و در آخر این تیم خوب و ریشه‏‌دار در لیگ ماندگار شود.

 

وی ادامه داد: اکنون از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم با گذاشتن هر آنچه که در توان دارم بتوانک کمک کار خوبی برای شاهین بوشهر باشم.

 

غلامعلی تبار در ارتباط با میزان پرداختی‎های تیم شاهین بوشهر نیز گفت: باتوجه بضاعت و بودجه محدودی که شاهین نسبت به سایر تیم‎ها دارد جز آخرین‏ تیم‎ها است ولی با کمک شورا و شهرداری تاکنون ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

 

وی تاکید کرد: با شرایط کنونی اقتصادی این میزان دریافتی بد نیست و جا دارد که از همه مسئولان باشگاه تشکر کنیم.

 

غلامعلی تبار در ارتباط با میشو کریستیچوویچ نیز اظهار کرد: وی انسانی خوب و باشخصیت است که مهم ترین ویژگی‎اش نیز صادق بودن بازیکنان است و همین امر باعث شده تمامی بازیکنان ارتباط خوبی با میشو داشته باشند.

 

وی در ارتباط با دروازه‎بان کروات تیم شاهین نیز گفت: ماکسیم کویلیتایا یک دروازه بان بسیار خوب، با شخصیت و حرفه‎ای است که امیدوارم شرایط ایده‎ال وی همچنان تداوم داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند.

 

غلامعلی تبار اظهارداشت: این روزها نبود هواداران شاهین را به طور جد احساس می‎کنیم و امید دارم شرایط به گونه‎ای باشد که بتوانیم اصلی ترین حامیان خود را در استادیوم ببینیم.

 

شاهین بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد./ایرنا