صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 338571398/12/19 - 20:18

سرمربی کراوات شاهین به ايران باز می گردد؟

ورزش بوشهر؛ سرمربی کروات شاهین بوشهر به کشورش رفته و گفته می شود از برخی مسائل ناراحت است.

  

به گزارش «ورزش بوشهر» و به نقل از خلیج فارس؛ میشو کریستیچوویچ که از هفته دوازدهم هدایت شاهین بوشهر را برعهده گرفته و توانسته با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، حالا از مسئولان باشگاهش ناراحت است. او که شاهین را از قعرجدول جدا کرد و شانس بقای این تیم در لیگ را افزایش داد، چند روزی است به کشورش سفر کرده و شایعه شده که علاقه ای به بازگشت به ایران ندارد.

 

ظاهرا میشو چند هفته قبل همزمان با کسب چند پیروزی متوالی از مسئولان باشگاه شاهین درخواست پاداش برای بازیکنان کرده بود اما این خواسته محقق نشد و موجبات ناراحتی او را فراهم کرد. همچنین با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی تمرینات شاهین بوشهر او خواهان ادامه تمرینات بود اما مسئولان باشگاه اقدام به تعطیلی کردند که این مساله نیز به مذاق سرمربی کروات خوش نیامده و شایعه جدایی اش مطرح شده است.

 

با این حال مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر در این خصوص گفته است: «نگرانی‌های میشو را درک می‌کنم، اما قطعا به ایران برمی گردد. هرگز بحث قهر مطرح نیست.»

 

وی افزود: «او مدعی بود تیم ما شرایط بدی دارد و نباید تمرین تعطیل شود. طبق نامه ستاد مبارزه با کرونا که به ما ابلاغ شد فعلا اجازه تمرین نداریم. فقط قرار نبود بازی‌ها تعطیل شود بلکه اجازه تمرین هم نداشتیم. از این رو با وجود تمایل میشو، امکان شروع تمرینات نبود.»

 

مدیرعامل شاهین درباره عدم پرداخت پاداش ها تاکید کرد: «در پرداخت پاداش میشو کمی تاخیر داشتیم و آن هم به خاطر برخی اتفاقات بود. پاداش‌ها امروز نقد شده و اگر راهی پیدا کنیم برایش واریز می‌کنیم. ما در خرید ارز کمی به مشکل خوردیم و برای همین پرداخت‌مان دیر شد. به هر حال مبلغ پاداش برای او مهم است و چک آن را گرفتیم و الان نقد شده است.»

 

ایزدپناه: میشو مثل استراماچونی نیست

 

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هم می گوید میشو چهار ماه از ایران خارج نشده بود و با رضایت باشگاه به کشورش سفر کرده است..

 

خدا کرم ایزدپناه ادامه داد: آقای میشو دو روز پیش درخواست مرخصی کرد و باشگاه هم به صورت کتبی به ایشان با کمال میل مرخصی داد.

 

ایزدپناه در مورد شایعاتی که در رابطه با بازنگشتن این مربی به ایران به وجود آمده بیان کرد: دستیار ایشان در ایران است. آقای ایمو دستورات تمرینی را گرفته و آقای کریمیان هم هستند. اگر ایشان نباشد، دستیار ایشان کار را طبق نظر میشو دنبال خواهد کرد. متاسفانه شایعاتی درست کرده اند که ایشان رفته است ولی اینگونه نیست و با هماهنگی کامل به مرخصی رفته است. آقای میشو ۴ ماه بود که به کشورش نرفته بود.

 

سوال بعدی از سرپرست شاهین بوشهر در رابطه با نگرانی هواداران بوشهری بود که ممکن است ماجرای استراماچونی برایشان تکرار شود. ایزدپناه در این زمینه گفت: خب آقای استراماچونی با دستیارهایش رفت ولی ایشان دستیارش در ایران مانده است.

 

سرپرست شاهین بوشهر در پایان با انتقاد از باشگاه هایی که تمریناتشان را ادامه می دهند، افزود: طبق دستورالعمل وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمریناتمان را شروع نکرده ایم و احترام گذاشته ایم ولی الان خبر می رسد که تیم های فولادخوزستان، نساجی و... در حال تمرین هستند. اگر قرار است باشگاه ها تعطیل باشند، باید کل باشگاه ها تعطیل باشند. ما به وزارت ورزش و فدراسیون هم گلایه خودمان را ارائه داده ایم. واقعا ما الان سردرگم هستیم، چون اگر قرار است بازی ها از ۱۵ فروردین آغاز شود، باید تمرینات را برگزار کنیم و نمی توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم تا بدن هایشان از فرم ایده آل خارج شود. این وسط ما حتی یک بازیکن خارجی را تمام کردیم و مجوز ورودش را گرفته ایم ولی به دلیل تعطیلی تمرینات نمی توانیم کارمان را ادامه دهیم. متاسفانه کل کار ما عقب افتاده و امیدواریم هر چه زودتر مردم به روال عادی برگردند و ما هم تمریناتمان از سر گرفته شود.