صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 358521398/12/24 - 17:46

واکنش مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر به اظهارات کریستیچویچ: یا آنها افراد متوقعی هستند یا ما قانونمند بار نیامده‌ایم

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به اظهارات میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه واکنش جالبی نشان داد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات میشو کریستیچویچ درباره عدم آغاز تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در زمان دلخواه او اظهار داشت: میشو بسیار تمرین‌محور است و نسبت به زمان و تعداد تمرین حساس است. او قطعاً در این مورد خیلی شاکی است، اما اگر بازیکنان در بوشهر هم می‌ماندند، نمی‌توانستند تمرین کنند. ما اجازه برگزاری تمرینات را نداشتیم و چاره‌ای نبود جز اینکه بازیکنان را آزاد بگذاریم.

 

وی درباره وضعیت شاگردان کریستیچویچ با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، پنجم فروردین تمرینات را از سر می‌گیریم. گفته شد که مسابقات تا اردیبهشت تعطیل است که در این صورت برای شروع بازی‌ها، 26 روز زمان خواهیم داشت. کار برای همه تیم‌ها، از جمله ما که پایین جدولی هستیم سخت است. ما روند خوبی را طی می‌کردیم و این وقفه بیشتر به ضرر ماست. همه تیم‌ها بین زمین و آسمان گیر کرده‌اند.

 

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد گلایه کریستیچویچ از عدم پرداخت قسط سوم قراردادش و اینکه او برای بازگشت به کشورش مجبور شد از دوست خود پول قرض بگیرد، خاطرنشان کرد: پرداخت پول کمی به تعویق افتاد و پس از آن، میشو کشورمان را ترک کرد. پول و پاداش او آماده است و به محض بازگشت به ایران، این مبلغ پرداخت خواهد شد.

 

مسیگر درباره اینکه میشو این اتفاقات را بی‌احترامی به خودش دانسته است، به تسنیم گفت: نمی‌دانم این ناشی از تفاوت فرهنگ است یا خیر. یا آنها افراد متوقعی هستند یا ما خیلی قانونمند بار نیامده‌ایم. ما مشکلی بابت پرداخت پول نداریم. کریستیچویچ حتی برای کریسمس به کرواسی بازنگشت و برای یک هفته، جهت بازگشت به کشورش مرخصی گرفته است. بحث جدایی او به اندازه یک درصد هم مطرح نیست.