صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 358701398/12/27 - 18:20

میشو: دلایل زیادی برای بازگشت به بوشهر دارم

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: منتظر شروع دوباره لیگ برتر هستم و می‌خواهم به ایران برگردم چرا که بهانه‌های زیادی برای بازگشت به بوشهر دارم.

  

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ میشو کریستوویچ در گفت‌وگو با میزان، در مورد برخی گلایه‌ها از مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، اظهار داشت: پنج ماه بود که خانواده‌ام را ندیده بودم؛ از این رو وقتی شرایط را برای تمرین مساعد ندیدم، راهی کشورم شدم. البته عدم پرداخت بخشی از مطالباتم مرا کمی ناراحت کرد. ولی ظاهراً مشکلات برطرف شده و می‌توانم پولم را دریافت کنم اما راه سختی برای دریافت مطالباتم خارج از ایران دارم. شاید تا زمان بازگشت به ایران نتوانم مطالبات را دریافت کنم. با این حال خوشحالم که این مورد برطرف شد.

وی ادامه داد: صادقانه می‌گویم این اتفاقات باعث نمی‌شود در بازگشتم به ایران خللی ایجاد شود. به محض اینکه مشکلات مربوط به ویروس کرونا برطرف شود، برمی‌گردم و کاری را که با مجموعه باشگاه شاهین آغاز کرده بودم، به پایان می‌رسانم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با اشاره به هواداران این تیم خاطرنشان کرد: دلایل زیادی برای بازگشت به ایران دارم که مهم‌ترین آن، هواداران تیم شاهین هستند. بیشترین حمایت‌ها را از هواداران این تیم دریافت کردم. باید بگویم برگ برنده تیم من هواداران هستند. لذت فوتبال با وجود آنها چند برابر می‌شود.

وی در نهایت گفت: با این حال دوستان خوبی دارم. مدیرعامل باشگاه شاهین همواره حامی من بود، از طرفی ایزدپناه مدیر تیم اجازه نداد اخلالی در کار تیم ما به وجود بیاید و اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر که همواره از این تیم حمایت کردند. از این رو، آرزو می‌کنم زودتر مشکلات برطرف شده و لیگ ادامه پیدا کند تا من برای بازگشت به مسابقات راهی بوشهر شوم.