صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 358721398/12/27 - 13:58

امیری شهردار بوشهر: تا امروز 14 میلیاردتومان به تیم شاهین پرداخت شده

ورزش بوشهر: شهردار بندر بوشهر در واپسین روزهای سال میزبان اهالی رسانه بود تا در نشست خبری ضمن توضیحاتی درباره بودجه سال آینده، پاسخگوی پرسش خبرنگاران هم باشد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ امیری با اشاره به تحقق بودجه 212 میلیاردی سالجاری شهرداری اظهار داشت: یکی از بهترین سالهای شهرداری از نظر تحقق درآمد بود، اما تورم بالایی که در کشور رخ داد، روی پروژه های ما هم اثرمنفی گذاشت هزینه آنها را بالا برد یا در مواردی پیمانکاران ترک کار را به ماندن ترجیح دادند. ضمن اینکه مواردی مثل افزایش حقوق نیروها که مصوبه دولت بعد از شروع سال ابلاغ شد و پیش از انتظار ما در بودجه بود یا افزایش سطح حمایت از تیم شاهین که از لیگ یک به لیگ برتر رسیده بود، باعث گردید با وجود تحقق درآمدها، در حوزه عمرانی دچار کمبود اعتبارات شویم.

وی با اعلام اینکه تا امروز 14 میلیاردتومان به تیم شاهین پرداخت شده، خاطرنشان کرد: من سخت قول می دهم، ولی وقتی تعهدی را پذیرفتم هم تا آخر پای کار هستم و امروز می بینیم که تیم شاهین یکی از خوشنام ترین باشگاههای لیگ برتری در پرداخت تعهداتش بوده، اما باشگاهی مثل پارس جم که به نفت وصل است، در زمینه پرداخت دچار مشکل است. به هرحال امیدواریم این یکسال که مجوز وزارت کشور برای تیمداری داریم، بتوانیم از امتیاز شاهین در لیگ برتر حفاظت کرده و برای فصل آینده به شکل مناسبی واگذاری مدیریت باشگاه انجام شود.