صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 379641399/02/08 - 16:50

مرادی: صبری برایمان نمانده است/ نوری از کجا می‌داند باشگاه را رها کرده‌ام؟

ورزش بوشهر؛ سرپرست باشگاه پارس جنوبی گفت: از محمد نوری بازیکنی با این سن و سال و با این تجربه تعجب می‌کنم. او نان و نمک این تیم را خورده و اوضاع تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مراد مرادی در خصوص احکام کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال علیه باشگاه‌ پارس جنوبی که به خاطر شکایت 4 بازیکن پیشین این تیم اعلام شده، اظهار داشت: از روزی که من آمدم یا به پنجره بسته خوردم یا به احکامی که هر روز علیه ما صادر می‌شود. این مسأله به شدت ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگران کرده، این احکام برای سال‌های گذشته بوده، از روزی که آمدیم و تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل گرفتیم هیچ بدهی نداریم. اگر فردا روزی برویم، هیچ بدهی نداریم به جز خرج و مخارج روزانه، به هرحال این‌ها به گردن باشگاه افتاده و باید با تعامل و صحبت این مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم.

 

مرادی در مورد این که فکر می‌کند چه زمانی این مشکلات حل می‌شوند، گفت: این طور که من می‌بینم فکر می‌کنم در این دو سال هرچه بازیکن و مربی بوده همه شکایت کردند. فکر می‌کنم هنوز هم پرونده داریم و باز هم ممکن است احکامی علیه ما صادر شود چون بازیکنان و مربیان گذشته پولشان را می‌خواهند، شکایت می‌کنند و پرونده تشکیل می‌شود.

 

وی در مورد نقش مدیریت قبلی در صدور این شکایت‌ها و احکام صادر شده، عنوان کرد: چه کار باید کرد؟ اول فصل پنجره‌هایمان بسته بود. با هزار مکافات و درگیری و پاس کردن چک توانستیم پنجره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کنیم. دیگر نایی برای ما نمانده، طاقتی نداریم، صبری برایمان نمانده و نابود شده‌ایم. هر روز تعدادی پرونده مربوط به گذشته علیه ما تشکیل می‌شود. مدیریت قبلی هم از دوستان من است، اما او هم حتماً مشکلات خاص خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته، یا پول نداشتند یا نتوانستند پول جور کنند. حالا ما باید به دنبال این پرونده‌ها برویم و با شاکیان صحبت و توافق کنیم تا مشکلات حل شود.

 

وی در مورد پرداختی‌های داخلی پارس جنوبی جام جم بیان داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر در مورد این موضوع ما بیشتر بازیکنان و کادر تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به 50 درصد رساندیم، تعداد اندکی از اعضای تیم هستند که از آنها معذرت خواهی می‌کنم و ان‌شاءالله در اولین فرجه و در آینده نزدیک، همه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به 50 درصد می‌رسانیم.

 

مرادی در خصوص صحبت‌های روز گذشته محمد نوری در اعتراض به شرایط موجود ، اظهار داشت: من از محمد نوری بازیکنی با این سن و سال و با این تجربه تعجب می‌کنم. باور ندارم که او این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده باشد. او از کجا می‌داند که باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رها کرده‌ام؟ او در مورد مگنو باتیستا صحبت کرده، ما هر روز با مگنو در ارتباطیم، حتی ارتباط تصویری با مگنو دارم. توافق‌هایی با او انجام دادیم تا مشکل او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به زودی حل کنیم. مشکل او دست خودش است. مگنو می‌گوید پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من نقد بدهید که به خارج کشور بروم و عمل کنم. شما وقتی بیمه باشید و به دکتر بروید ابتدا پول را پرداخت می‌کنید و بعد قبض می‌دهید و پولتان را دریافت می‌کنید. 

 

وی افزود: مگنو بازیکن بزرگی است و ما هم سعی می‌کنیم با تعامل مشکل او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم. اما از بازیکن با سابقه‌ای مثل نوری متعجبم. او از کجا خبر دارد که من روزانه با کادر فنی در ارتباط هستم. ما اخیرا جلسه بسیار خوبی با کادرفنی داشتیم، مشکلات را بررسی کردیم. جناب چراغی هم حضور داشت. در مورد بحث آمادگی تیم برای تمرینات برنامه ریزی کردیم و همه چیز خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر عالی بود. قطعا با نوری در باشگاه صحبت می‌کنیم. باور ندارم او چنین صحبت‌هایی کرده باشد، او خودش داخل تیم است، نان و نمک این تیم را خورده و اوضاع تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌داند.

 

وی در مورد وضعیت دریافتی کاپیتان پارس جنوبی، عنوان کرد: نوری 50 درصد این فصل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و 80 درصد مطالبات فصل گذشته‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دریافت کرده است.

 

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در مورد برگزاری جلسه‌ با کادر فنی، تصریح کرد: در این جلسه، در مورد 9 بازی باقی مانده صحبت کردیم. آمادگی این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که هر موقع فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کنند، تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کنیم و در این خصوص صحبت کردیم که آمادگی لازم را برای شروع و پیگیری تمرینات در تهران و جم داشته باشیم، اما هنوز سازمان لیگ زمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای شروع تمرینات به ما اعلام نکرده است.

 

مرادی در مورد این که چند باشگاه لیگ برتری نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سازمان لیگ نوشتند تا لیگ نوزدهم نیمه کاره رها و فصل بیستم آغاز شود، اظهار داشت: ما امروز نامه‌ای در این مورد به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم،‌ آن طور که من شنیده‌ام قرار است بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 40 روزه و به صورت فشرده برگزار کنند. بازیکن چه گناهی کرده؟ اگر فقط با 15-10 روز بدنسازی وارد مسابقه شوند و مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید چه کسی جوابگو خواهد بود؟

 

وی ادامه داد: حداقل یک ماه باید برای بدنسازی تیم‌ها وقت بدهند. الان بدترین زمان برای برگزاری بازی‌ها است. نباید فرجه کم برای تمرینات و بدنسازی بدهند. ما درخواستمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اتمام و قطع لیگ به سازمان لیگ می‌فرستیم. در مورد تعیین قهرمان لیگ نوزدهم هم کارشناسان و صاحب نظران می‌توانند تصمیم خوبی بگیرند و هر تصمیمی هم بگیرند ما به آن احترام می‌گذاریم.

 

مرادی در مورد این که آیا قرارداد هومن افاضلی برای فصل بعد تمدید خواهد شد، عنوان کرد: افاضلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارم، بسیار انسان شریفی است. از کار افاضلی راضی هستم، او به تیم نظم می‌دهد. کار کردن با او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عالی می‌دانم و ما با هم راحت کار می‌کنیم. باید بنشینیم و صحبت کنیم. 

 

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در مورد پولی که به باشگاه پارس اختصاص داده شده اما هنوز نتوانسته‌اند آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت کامل دریافت کنند،‌ اظهار داشت: جا دارد از استاندار محترم، مدیر عامل منطقه ویژه و همه مسؤولانی کمک کردند 5میلیارد را دریافت کنیم تشکر و قدردانی کنم. دست کمک و یاری به سمت آن‌ها دراز می‌کنم، تیم شرایط بحرانی دارد و می‌بینید که همه شکایت می‌کنند. این شکایت‌ها برای الان نیست. مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به ما لطف و کمک کنند تا 5 میلیارد باقی مانده را دریافت کنیم. این تیم هواداران زیادی دارد، کمک کنند که تیم وارد حاشیه نشود و مشکلات کمتر شوند. اگر این تیم مشکل و حاشیه نداشته باشد، جایگاهش با هومن افاضلی بالاتر از این خواهد بود.