صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 380021399/02/12 - 23:10

مسیگر: فقط سه باشگاه خواهان ادامه لیگ هستند/اگر ملاک جدول فعلی باشد، صد در صد موافق ادامه بازی‌ها هستیم

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می گوید در صورتی که مسئولان سازمان لیگ بخواهند جدول فعلی را ملاک تعیین سرنوشت لیگ قرار بدهند، آنها موافق ادامه بازی ها هستند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر در گفتگو با ورزش سه در رابطه با صحبت هایی که پیرامون پایان مجوز تیمداری شهرداری وجود دارد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ببیند بحث ما پارسال هم این بود که شهرداری اجازه تیمداری ندارد ولی مجوز یکساله گرفتیم که اعتبار این مجوز هنوز تمام نشده است. بنابراین هنوز صحبتی مبنی بر واگذاری شاهین نیست و تمرکز ما بقا در رقابت های لیگ برتر است. تیم شاهین هم یک تیم پرطفپرطرفدار در کشور است و قطعا تصمیمی که گرفته می شود، هواداران تیم را هم لحاظ خواهد کرد. بعد از اتمام لیگ در این رابطه یک فکر درست و حسابی می‌کنیم. پارسال هم همین شرایط را داشتیم. اول به ماندن تیم فکر می کنیم و تاکنون اصلا سمت واگذاری نرفتیم.

 

او در پاسخ به این موضوع که شاهین شرایط خوبی داشت و تعطیلی لیگ به ضرر این تیم شد، بیان کرد: این تعطیلی لیگ که ناخواسته بود. آن تیم هایی که شرایط خوبی داشتند، به ضررشان تمام شد و تیم هایی که شرایط بدی داشتند ممکن است شرایط بهتری با شروع مسابقا پیدا کنند. ما از 5 بازی آخرمان 10 امتیاز گرفتیم و فکر می کنم تیم دوم جدول بودیم و از زمانی که آقای میشو آمدند شرایط خوبی پیدا کردیم. چه به لحاظ کمی و چه کیفی شرایط خوبی داشتیم. همه از این شرایط ضرر کردند ولی ما امیدواریم به آینده و احساس می کنم با شرایطی که داریم حتما در لیگ برتر باقی می مانیم.

 

مدیرعامل شاهین بوشهر در رابطه با سوالی که از او در مورد تعیین تکلیف لیگ پرسیدیم، عنوان کرد: از 16 تیم لیگ برتر هر چند موثق نیست ولی با نامه نگاری هایی که انجام شده، 13 تیم خواهان تعطیلی مسابقات هستند. فولاد خوزستان، صنعت نفت و پرسپولیس تنها تیم هایی هستند که موافق برگزاری لیگ هستند.

 

او در مورد دیدگاه شاهین در رابطه با عدم ادامه مسابقات بیان کرد: دیدگاه ما که می گوییم لیگ برگزار نشود، فنی نیست و بحث سلامتی بازیکنان و جامعه فوتبال برای ما اولویت دارد. ما هر کاری می کنیم، باید سلامتی بازیکنان و افرادی که درگیر فوتبال هستند را در نظر داشته باشیم و اگر قرار باشد سلامتی افراد جامع را به خطر بیندازیم، ارزشی ندارد. اگر قرار است سلامتی به خطر بیفتد اصلا برگزار نشود، بهتر است. پس بحث فنی نداریم و اولویت سلامت انسان ها است.

 

مسیگر در پاسخ به این سوال که اگر مسئولان فوتبال بخواهند جدول فعلی را برای تعیین تکلیف لیگ در نظر بگیرند، و اینکه نظر باشگاه شاهین برای تعیین تکلیف سرنوشت لیگ چیست، تاکید کرد: هنوز نظری از ما نخواسته اند. چند راه حل وجود دارد. می توانیم 9 بازی باقی مانده را بچسبانیم به لیگ بعدی. متمرکز برگزار کردن بازی ها هم یک راه حل دیگر است که البته ما در ایران شرایط و امکانات مناسبی برای این کار نداریم. الان کل دنیا در این مخمصه گیر کرده اند و ما که در ایران شرایط سخت افزاری خوبی نداریم، از بقیه کشورها شرایط سخت تری داریم.

 

او سپس به اینکه جدول فعلی برای تعیین تکلیف مسابقات لحاظ شود، واکنش نشان داد و اضافه کرد: اینکه اصلا در قانون نیامده است. ما 15 هفته اول 7 امتیاز گرفتیم و از 5 هفته آخز 10 امتیاز و تیم هایی هم بوده اند که در ابتدای فصل امتیازات خیلی خوبی گرفته اند ولی در بازی های آخرشان اصلا شرایط خوبی نداشتند؛ پس چطور می شود، جدول فعلی را با اینکه 9 بازی حساس باقی مانده را لحاظ کرد و سقوط کننده ها را مشخص کنیم.

 

مسیگر حرف هایش را اینطور خاتمه داد: بحث 18 تیمی هم مطرح شده. اگر اینطوری شود و سقوط کننده ای در این فصل در نظر گرفته نشود و بازی های فصل آینده مثلا با حضور 18 تیم برگزار شود، م موافق هستیم ولی اگر بخواهند جدول فعلی را در نظر بگیرند، صد در صد مخالفیم و باید مسابقات لیگ برگزار شود؛ البته با در نظر گرفتن و اولویت قرار دادن سلامتی جامعه فوتبال.