صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 390141399/03/03 - 14:10

مخالفت بازیکنان با انتشار نامه / هواداران پارس اسیر جوسازی ها نمیشوند!

ورزش بوشهر؛ نامه ای روز گذشته در خبرگزاری ها منتشر شد که بازیکنان به هیچ عنوان موافق انتشارش نبوده اند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ روز گذشته نامه ای روی خروجی خبرگزاری های کشور تحت عنوان نامه مشترک اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم به وزیر نفت منتشر شد که خواستار پیگیری وضعیت این تیم شده بودند.

 

با پیگیری های وبسایت هواداران مشخص شد که تمامی اعضای تیم به غیر از هومن افاضلی و همچنین مربیان و یک بازیکنی که همراه وی آمده بودندومحسن فروزان که هنوز وضعیت این دروازبان مشخص نیست با این نامه مخالفت و با انتشار این متن در پیچ شان خودداری کرده اند.

 

در نامه آورده اند که امکان برگزاری مراحل آماده سازی ، تست کرونا و حتی تهیه وسایل اولیه وجود ندارد ‌. باید در جواب گفت در این مدت حضور ۳ ساله در لیگ برتر ، هیچ گاه چنین امکاناتی برای انجام تمرین فراهم نشده بود.

 

قسمت دیگر به این نکته اشاره کرده اند که سرمایه و اموال باشگاه ، جز اموال عمومی و بیت المال حساب میشود. سوال اینجاست اگر به این مورد مهم اعتقاد دارید چرا در ابتدای حضور مبلغی که وارد حساب باشگاه شد و بین خودتان تقسیم کردید و چیزی عاید کادر پزشکی ، تدارکات و برخی بازیکنان نشد به این مسئله معتقد نبودید؟؟؟!!

 

شما که سنگ هواداران و سقوط تیم به لیگ پایین تر را دربوق و کرنا گذاشته اید بهتر نبود بجای دریافتی ۵۰ درصدی برای چهار بازی درصد کمتری را دریافت میکردید و به فکر این روزهای باشگاه هم می بودید؟؟

 

یاد هیچ هواداری نمیرود که آقای افاضلی در ابتدای حضور اعلام کرد مشکلات باشگاه را ۳ مرتبه با مدیریت در جریان میگذارد تا درون خانوادگی حل و فصل شود و مانند مربی قبلی اهل جار و جنجال نیست. در صورت عدم حل مشکلات و تهیه نشدن امکانات مورد نیاز استعفا داده و بی سر و صدا میرود !! ولی متاسفانه وی احتمالا فراموشی گرفته که به حرف های خودش هم عمل نمیکند.

 

در آخر هم باید گفت با این جوسازی ها به جایی نخواهید رسید . هواداران پارس جنوبی همانند جو بوجود آمده را در نیم فصل اول تجربه کرده اند و دیگر وارد بازی رسانه ای شما نمیشوند./اف سی پارس جم