صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 400381399/03/22 - 10:25

ابراهیمی: افاضلی هم مدیرعامل است و هم مربی/مدیرعامل منطقه ویژه یک‌بار به اردوی پارس‌جنوبی بیاید

ورزش بوشهر؛ هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از ایرج خرمدل خواهش می‌کنم لااقل یکبار به اردوی تیم بیاید تا مشکلات را ببیند.

  

به گزارش ورزش بوشهر‌؛ محمد ابراهیمی در خصوص شرایط فعلی تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت:‌ از نظر بدنی شرایط خوبی داریم. اردویی را در جم داشتیم، برنامه‌ای که کادر فنی تدارک دیده بود تمام شد و به تهران برگشتیم و مشغول انجام دادن تمرینات تاکتیکی هستیم. بچه‌ها با جان و دل تلاش می‌کنند و امیدواریم در آستانه شروع لیگ مشکلات حل شود تا با قدرت به کارمان ادامه بدهیم.

 

ابراهیمی در خصوص مشکلات تیم پارس جنوبی عنوان کرد: مشکلات زیاد و پابرجا هستند. این مشکلات از سال‌های قبل وجود داشته که البته کمتر بودند اما امسال واقعاً بحرانی شده است. نمی‌دانم انتقاد کنیم، خواهش کنیم یا التماس کنیم. نمی‌دانم با چه زبانی با بزرگواران و عزیزانی که به اینجا می‌آمدند و صحبت از حمایت‌های‌شان بود اما الان ناپدید شدند، صحبت کنیم.

 

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: حدود 10 روز در جم بودیم اتفاقی نیفتاد و کسی نیامد به ما سر بزند و بپرسد آیا شما چیزی لازم دارید یا خیر؟ مشکلات‌تان چیست؟ ما را به حال خودمان رها کرده‌اند و نمی‌دانیم طرف مقابل ما اصلاً چه کسی است.

 

وی تصریح کرد: شاید کسی باورش نشود اما بعضی از بازیکنان و بزرگترها یا کادر فنی و سرپرست، خرج تیم را می‌دهند. این واقعاً برای یک تیم لیگ برتری و برای بازیکنانی که بالاخره در سال‌های قبل برای خودشان کارنامه‌ای داشتند و در تیم‌های بزرگی بودند و اصلاً چنین فضایی را تجربه نکرده بودند، زشت است.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه پارس جنوبی در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، اظهار داشت: پارس جنوبی واقعاً در شرایط سقوط قرار دارد. نمی‌دانم می‌خواهند این تیم را به حال خودش رها کنند یا نه، اما باید به ما بگویند تا تکلیف خودمان را بدانیم. در این وضعیت نامناسبی که کرونا ایجاد کرده قید خانواده، بچه‌، پدر، مادر و خیلی از چیزهای دیگر را می‌زنیم، به تمرین می‌آییم و کار می‌کنیم اما متأسفانه هیچکس نمی‌آید بپرسد مشکل ما چیست. نمی‌پرسند چگونه می‌خواهید به سفر بروید، چگونه می‌خواهید به هتل بروید و چگونه می‌خواهید بازی کنید؟

 

وی ادامه داد: بازیکنان جوانتر به عنوان بزرگتر از من می‌پرسند آیا مشکلات حل می‌شود یا نه؟ من جوابی ندارم و واقعاً چیزی نمی‌دانم. به کادر فنی رجوع می‌کنم؛ هومن افاضلی هم مدیرعامل است هم سرپرست و هم کار مربیگری انجام می‌دهد و هم برای تیم زمین پیدا می‌کند. این واقعا زشت است.

 

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به نقش مدیرعامل جدید منطقه پارس در حل مشکلات، عنوان کرد: از ایرج خرمدل خواهش می‌کنم لااقل یکبار به اردوی تیم بیاید تا مشکلات را ببیند. تیم برای آن‌ها است. اگر واقعا نمی‌خواهند از تیم حمایت کنند به ما بگویند تا تکلیف‌مان مشخص شود. ما خانواده و آینده داریم و از همه مهم‌تر چه کسی می‌خواهد جواب هوادار را بدهد؟ این شرایط واقعا بد است.

 

وی افزود: امیدوارم مسئولی در این استان پیدا شود و جواب هواداران را بدهد. مطمئن باشید اگر تیم با این شرایط جلو برود همه بازیکنان تا چند روز آینده انگیزه‌شان را از دست می‌دهند و در شروع مسابقات به مشکل برمی‌خوریم. شک ندارم با این شرایط تیم سقوط می‌کند و فردا نمی‌توانیم جوابگوی کسی باشیم.

 

ابراهیمی تصریح کرد: مشکلات واقعا بحرانی هستند. ما باید از جیب خودمان پول بدهیم و آب معدنی تهیه کنیم. در این وضعیت کرونا هر هفته باید تست بدهیم اما اصلاً انگار نه انگار! همین‌طور به تمرین می‌آییم و می‌رویم و هیچکس هم به ما محل نمی‌گذارد. پول تست‌ها از کجا باید تأمین شود و این تست‌ها را چه کسی باید بگیرد؟ 

 

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: سازمان لیگ دستوراتی را داده اما من بازیکن که نمی‌توانم از جیب خودم پول تست‌ها را بدهم. شاید برای خودم بتوانم این کار را بکنم اما بازیکنان دیگر و جوانان تیم چه می‌شوند؟ همه ما خانواده داریم و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم. امیدوارم ایرج خرمدل هرچه زودتر به مشکلات تیم رسیدگی کند.

 

ابراهیمی افزود: خواهش می‌کنم هرچه زودتر این مشکلات را حل کنند. هواداران تیم باید بدانند که مشکلات تیم پابرجا است و پابرجا خواهد بود. مطمئناً اگر این مشکلات حل نشود تیم سقوط می‌کند و آن‌ها هم نباید از دست بازیکنان و کادر فنی ناراحت و گله‌‌مند باشند.