صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 400431399/03/23 - 19:20

واکنش مدیرعامل منطقه ویژه به رها‌شدن پارس‌جنوبی: جوابی نمی‌دهم!/کارگروه شرکت ملی نفت تصمیم‌گیری می‌کند

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، از تشکیل کارگروهی به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای تعیین تکلیف تیم‌های نفتی خبر داد.

  

به گزارش ورزش بوشهر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که از سال‌های گذشته با مشکلات مالی روبرو بوده، امسال به دلیل نابسامانی در سطح مدیریت گرفتاری‌های بیشتری پیدا کرده به طوریکه اعضای این تیم به صراحت از خطر سقوط به دسته یک صحبت می‌کنند.

 

بازیکنان و دیگر اعضای این تیم در رسانه‌ها به مراتب از عدم توجه مدیران نفتی صحبت می‌کنند و معتقدند که پارس جنوبی به حال خودش رها شده و به نظر می‌رسد مدیران منطقه ویژه تصمیمی برای ادامه فعالیت در فوتبال ندارند.

 

محمدابراهیمی، هافبک با تجربه پارس جنوبی نیز در گفت‌وگو با فارس به این مساله اشاره و عنوان کرد "افاضلی در این تیم هم مدیرعامل است،هم مربی و بهتر است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی یک‌بار به اردوی پارس‌جنوبی بیاید"

 

از طرفی، چندی پیش ایرج خرمدل، مدیرعامل منطقه ویژه به خبرنگار ورزشی فارس گفت "سرپرست باشگاه پارس جنوبی باید گزارشی را ارائه بدهد تا با توجه به آن در خصوص این تیم تصمیم‌گیری کنم اما دوستان نگران نباشند"!

 

با اینحال و با گذشت حدود یک ماه از این اظهارات خرمدل، هنوز تصمیم در خصوص وضعیت مراد مرادی گرفته نشده، مشکلات شاگردان هومن افاضلی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و نگرانی‌ها بابت ادامه کار این تیم در لیگ برتر بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

ایرج خرمدل در گفت و با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین تکلیف مرادمرادی و پست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: بنده یک گزارش توجیهی نوشته‌ام و آن را به مسعودکرباسیان (مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران) داده‌ام. او کارگروهی برای تمام تیم‌های نفتی تشکیل داده و به زودی تصمیم‌گیری می‌شود و اعلام می‌کنیم.

 

خرمدل در مورد اینکه آیا سرپرست فعلی باشگاه پارس جنوبی جم به کارخودش ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: از خودشان بپرسید. بهتر است در این مورد صحبت نکنیم.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، در خصوص اینکه اعضای تیم پارس جنوبی دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی دارند، عنوان کرد: اجازه بدهید کارگروه تصمیم بگیرد تا اعلام کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که این کارگروه در چه مسائل و موضوعاتی تصمیم‌گیری خواهد کرد، گفت: در مورد همه چیز.

 

خرمدل در مورد اینکه بازیکنان و مربیان پارس جنوبی جم معتقدند به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه قصد تیمداری ندارند، اظهار داشت: پاسخی برای این سوال ندارم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا تیم فوتبال پارس جنوبی جم رها شده است، عنوان کرد: جوابی به این سوال نمی‌دهم.