صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411171399/04/12 - 15:48

عدم هماهنگی هیات فوتبال جم علیه پارس جنوبی

ورزش بوشهر؛ در شرایطی که مشکلات مالی پارس جنوبی باعث شده تا بازیکنان تیم نسبت به آینده ناامید باشند، هیات فوتبال این استان نیز همکاری لازم را با آنها نداشته است.

به گزارش "ورزش بوشهر"، باشگاه پارس جنوبی جم که با مشکلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند، در آستانه بازی حساس با استقلال توانسته بود منبع مالی کوچکی برای پرداختی به هتل‌ها و پرواز را تامین کند. در این رابطه این مبلغ به حساب هیات فوتبال این استان واریز شد و آنها امیدوار بودند خیلی زود در اختیار باشگاه قرار گرفته و آنها بتوانند برخلاف سری قبلی بدون مشکل سفر و برنامه بازی خود را دنبال کنند.

 

این اتفاق در حالی رقم خورد که در سفر این تیم به آبادان، با توجه به مشکلات مالی و مدیریت، آنها برای پرداختی به هتل نیز دچار دردسر بزرگی شده بودند و حتی در نهایت باعث شد تا سرپرست تیم بعد از اعزام بازیکنان همچنان در هتل مانده و در انتظار تسویه حساب باشد!

 

اکنون اما با تامین مالی ناچیزی که تنها برای پرداختی به هتل و هزینه‌های جاری باشگاه آنها شکل داده بودند، این مبلغ در هیات فوتبال استان مانده و با همکاری لازم برای پرداختی همراه نشده تا بازیکنان این تیم در آستانه بازی با استقلال نیز نگران دردسرهای ناشی از اسکان و بلیت هواپیما و دیگر مسائل آن باشند.