صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411711399/04/24 - 11:45

مدیران ورزش استان لطفا اقدام کنید

یاداشتی از عبدالباقی صداقت

  

ورزش بوشهر؛ با توجه به مستندات موجود ،تعدادبازیکنان استقلال در مسابقه روز یک شنبه ۱۵تیرماه که به کرونا مبتلا شدندکمتر از ۲۵درصدیوده و حتی ازطرف فدارسیون فوتبال نیز نامه ای مبنی بر انجام دیدار با تیم پارس جنوبی جم به باشگاه استقلال ارسال شده است ،لذا از مدیر ورزش وجوانان استان و رئیس هیئت فوتبال استان در خواست میگردد تلاش مضاعف و حمایت قاطعی نسبت به این موضوع اتخاذ نموده و تا حصول نتیجه مطلوب ،مستمر و مداوم پیگیر بوده تا حق تضییع شده باشگاه پارس جنوبی جم محقق گردد.

همه فوتبال دوستان اعتقاد دارند ،احتمال کسب سه امتیاز به نفع پارس جنوبی جم دور از انتظار نبود چون تعدادی از بازیکنان مصدوم وتعدادی به دلیل ابتلا به کرونااز بازی محروم بودند وخط حمله استقلال بدون دیاباته قابل کنترل بود.

بهمین علت تجدید این دیدار توسط کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال باوجود مستندات مظلوم کشی فاحش در فوتبال کشورمیباشد.

چنانچه موضوع فوق الذکرتوسط مدیران باشگاه پارس جنوبی جم وهیئت فوتبال شهرستان جم پیگیری نگردد و حق به حقدارنرسد،در پایان فصل باید حسرت این سه امتیاز راداشته باشیم و خدای ناکرده به لیگ یک سقوط کنیم.

امیدوارم مدیر ورزش و جوانان استان امروز به این امر مهم توجه ویژه داشته و نسبت به تثبیت سهمیه باارزش لیگ برتری در جنوب استان اقدامات لازم را مبذول دارند و خدمتی ماندگار به فوتبال استان انجام دهند.

عبدالباقی صداقت