صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411911399/04/27 - 23:25

پورموسوی: باید جایگاه این تیم در جدول رده بندی تک رقمی شود

ورزش بوشهر؛ سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است که تیمش بازیکنان بزرگی دارد و باید جایگاه این تیم در جدول رده بندی تک رقمی شود.

   

به گزارش "ورزش بوسهر"، پس از پیروزی بزرگ پارسی‌ها در جم برابر تیم مدعی شهر خودرو و ثبت یک کامبک خانگی، سید سیروس پورموسوی سرمربی جدید پارس جنوبی جم در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و من این برد را به بازیکنان تیم مخصوصاً بزرگترهای تیم و مردم شریف جم تقدیم می‌کنم؛ شنیده‌ام که خوشبختانه در این چند روز مسئولان استانی و شهری در چند روز گذشته به تیم نزدیک شدند تا کمک کنند. بازیکنانم تنها به عشق مردم جم تلاش می‌کنند. شرایط مان واقعاً سخت بود، اما بزرگترهای تیم کمک کردند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

 

وی در پاسخ شانس بقای پارس در لیگ برتر نیز گفت: از روزی که آمدم به بازیکنان گفتم که من به این تیم آمده‌ام تا با کمک شما، حمایت هواداران و مسئولان به رده‌های تک رقمی جدول رده‌بندی برسیم؛ ما بازیکنان بزرگی داریم، اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت ذهن بازیکنان درگیر شده بود. همه بازیکنان هم‌قسم شده اند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

پورموسوی همچنین افزود: انشالله فصل بعد هم خواهم بود و از نیروهای بومی بیشتر استفاده خواهیم کرد؛ استان بوشهر استعدادهای زیادی دارد، اما باید از حضور باتجربه‌ها هم در ترکیب خود استفاده کنیم.  

 

سرمربی جدید پارس جنوبی درباره ریسک پذیرش این سمت در شرایط فعلی این تیم گفت: من به عنوان فرزند جنوب وظیفه خود دانستم تا به این تیم بیایم و هر کاری می‌توانم انجام دهم؛ شرایط برای ما واقعاً سخت بود، چون تنها یک روز قبل از بازی با تیم بزرگ پدیده سرمربی شدم، اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و می‌دانم که بازیکنان بزرگی هستند.

 

او درباره عملکرد تیم داوری هم گفت: عملکرد داوران خوب بود، اما کمی تحت تاثیر شرایط بودند؛ نیمکت حریف خیلی اعتراض می‌کرد اما در مجموع مشکل خاصی نبود.