صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411931399/04/27 - 23:30

پاشازاده: تیم شاهین از لحاظ بدنی و شخصیتی درست ساخته نشده است

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین مشکلات زیادی دارد که باید حلش کنیم هم‌از لحاظ بدنی و هم شخصیت تیمی این تیم درست ساخته نشده است.

   

به گزارش ورزش بوشهر، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بعد شکست تیمش مقابل  گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه نتوانستیم با یک تیم کامل بیاییم از سفری که آمدیم 14 ساعت در راه بودیم بدبختی ما اینجاست که نتوانستیم از امیدهایمان استفاده کنیم این چه سرمایه‌ای برای باشگاه است که کارت آنها صادر نشده است.

 

وی افزود: ما کلی محروم و مصدوم داریم برای ما ثانیه بیست پنالتی گرفته شد در دو هفته گذشته دو تا خطای هند مسلم گرفته نشد تعجب کردم دست کاملا بازه و توپ به دست برخورد کرده اما داور اعتقادی به هند ندارد در فیلم هم مشخص است.

 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه در پنالتی سوم بازی قبل آفساید بود گفت: این آفساید را داور نگرفت وقتی به داور می‌گوییم شما روی نتیجه تاثیرگذار هستی برای شما فرقی نداره اما این نتیجه برای یک شهر تاثیرگذار است نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما بضاعت ما همین بود اگر این اتفاقات نبود شاید بازی به تساوی کشیده می‌شد.

 

پاشازاده با گلایه از مشکلات بسیار زیاد باشگاه شاهین عنوان کرد: این مشکلات خودمان است باید حلش کنیم هم‌از لحاظ بدنی و هم شخصیت تیمی این تیم درست ساخته نشده اما قول می‌دهم هفته بعد یک تیم جدید بسازیم.

 

پاشازاده در پایان در خصوص سرنوشت شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: باید کار کنیم درستش کنیم فرصت خیلی کم است ولی ما باید بجنگیم این تیم مشکلات دارد و هم مریض است.