صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412171399/04/31 - 16:30

کللی فرد: شاهین سقوط می کند اما پارس جنوبی ماندنی است

ورزش بوشهر: پیشکسوت فوتبال بوشهر می‌گوید شاهین اکنون هم سقوط کرده اما امیدوارم این اتفاق نیفتد. فقط معجزه می‌تواند به این تیم کمک کند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، دو تیم بوشهری لیگ برتر فوتبال عملکرد پر فراز و نشیبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. در پنج هفته پایانی شاهین شهرداری بوشهر با ۱۷ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و پارس جنوبی جم ۲۴ امتیازی است و در رده دوازدهم حضور دارد. دو تیمی که به تازگی مربیان جدیدی روی نیمکت دارند و تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر باقی بمانند. عملکرد شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم ما را بر این داشت که با حمید کللی فر، پیشکسوت این استان گفت‌و گو کنیم.   

شاهین شهرداری بوشهر

کللی فرد در خصوص عملکرد شاگردان مهدی پاشازاده گفت: از ابتدای لیگ شاهین خوب بسته نشد. بعد از این‌که تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، ویسی متاسفانه تیم را در حدو اندازه‌های نگه داشتن شاهین در لیگ برتر نبست و با تعویض آقای ویسی و عدم حضور مربی جدید تیم امتیازات زیادی را از دست داد و پنج، شش بازی بدون سرمربی و با مهرداد کریمیان کم تجربه ادامه داد. اگر بعد از ویسی می‌توانستیم جانشین خوبی انتخاب می‌کردیم یا این‌که کریستیچوویچ یا هر سرمربی باتجربه‌ای اگر زود تر هدایت تیم را به عهده می‌گرفت، شاهین اینقدر با دیگر تیم‌ها فاصله نمی‌گرفت.

او ادامه داد: اگر در آن چند بازی حتی سه امتیاز هم جمع می‌کردیم اکنون شرایطمان به مراتب بهتر بود. آمدن کریستیچوویچ تیم را در شرایط خوبی قرار داد و این نوید را داد که ما می‌توانیم وضعیت خوبی در جدول پیدا کنیم اما بعد از رفتن او و ماجرای ویروس کرونا شاهین لطمه زیادی خورد. ثبات در دیگر تیم‌ها وجود داشت و فقط شاهین بود که در این خصوص مشکلات زیادی داشت و با نیامدن این مربی باز هم سه چهار هفته را از دست دادیم و باز هم با مهرداد کریمیان شروع به کار کردند و باز هم امتیاز را از دست دادیم و نتوانستیم فاصله را کم کنیم.

پیشکسوت فوتبال بوشهر با بیان این‌که شرایط در حال حاضر حتی با آمدن پاشازاده هم خیلی سخت است، گفت: فقط معجزه می‌تواند به این تیم کمک کند و ان‌شاءالله معجزه و دعای مردم بتواند به شاهین کمک کند. به نظرم شاهین اکنون هم سقوط کرده اما ان‌شاءالله این اتفاق نیفتد و تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد. مشکلات زیادی در شاهین بوده و اکنون هم وجود دارد ولی پاشازاده باید به دنبال ساختار سازی باشد و از نظر روحی و روانی اتفاقات خوبی را رقم بزند. حتی ممکن است تیم سقوط کند و دوباره بالا بیاید.

او اضافه کرد: پاشازاده با علم و آگاهی به این تیم آمده تا شاهین را نجات دهد او بایستی بیاید و به قول خودش ریشه سرطانی که در تیم وجود دارد را عمل جراحی کند. ان‌شاءالله که بتواند اتفاق خوبی برای تیم رقم بزند. شرایط خیلی سخت است و اما پاشازاده باید از ترفندهای برای ادامه راه دارد، به خوبی استفاده کند تا شاهین را نجات دهد.

پارس جنوبی جم

کللی فرد در رابطه با وضعیت پارس جنوبی جم گفت: شرایط پارس جنوبی تقریبا مثل شاهین است اما این تیم ثبات بیشتری دارد و بهتر از شاهین بسته شده است و از بازیکنان فصل قبل خود در تیم استفاده می‌کند. بعضی از بازی‌هایش را با فاصله خیلی کم باخته است و آنقدری که شاهین بالا و پایین داشته، این تیم نداشته است. همه بازی‌هایی که بازی می‌کند نسبت به تیم حریف عقب نبوده و پا به پای تیم‌ها بازی کرده است. به هر حال نتیجه را از دست داده است اما شرایطش خیلی بهتر از شاهین است.

او ادامه داد: با آمدن رضاییان وضعیت این تیم خیلی بهتر شده است. پارس جنوبی از نظر مالی شرایط خیلی بدی داشت اما با حل کردن این مسائل می‌شود پارس جنوبی را به رتبه‌ای برسانند که تیم حفظ شود و برای سال آینده برنامه ریزی بهتری شود. به نظرم پارس می‌تواند خود را به وضعیت بهتری برساند و در ادامه عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت. اکنون پورموسوی هم هدایت تیم را به عهده گرفته است و با تجربه است.

پیشکسوت فوتبال بوشهر با بیان این که پورموسوی در عین با تجربگی جوان است و انگیزه دارد، عنوان کرد: این می‌تواند خیلی به پارس جنوبی کمک کند. همانطور هم که در بازی او با هدایت او دیدیم که بازی سختی داشت اما نتیجه خوبی گرفت. به نظر من پارس امسال در لیگ برتر ماندنی است و با توجه به شرایط و بازی‌های باقی مانده‌اش شرایطش خیلی بهتر از شاهین شهرداری بوشهر است./ایسنا