صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 423311399/05/27 - 21:05

رضاییان: به نماندن پارس جنوبی در لیگ برتر فکر نکردیم/افاضلی به فکر تیم خودش باشد

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل پارس جنوبی جم گفت: به نماندن پارس جنوبی در لیگ برتر فکر نکردیم و حیف است این تیم در این شرایط باشد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ بهرام رضاییان در گفت‌و گو با ایسنا درباره وضعیت پارس جنوبی جم اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که این تیم برایش به وجود آمد عدم ثبات بود و در بدترین شرایط ممکن هومن افاضلی تیم را رها کرد و رفت. تیم با رفتن او دچار نوسان شد و بعد با حضور آقای پورموسوی چند امتیاز خوب کسب کرد ولی آن رای کمیته استیناف مبنی بر تکرار بازی با استقلال و فرجه کم بازی با شاهین و در نهایت محروم و مصدوم هایی که به دلیل فشردگی زیاد روی دست تیم ما گذاشته شد، مشکلات خیلی زیادی برای ما به وجود آورد.

 

او ادامه داد: در بازی با استقلال دو بازیکن مان مصدوم و یک بازیکن مان اخراج شدند و تیممان در فاصله چهار روز بعد از بازی با شاهین بدون دفاع به جنگ با این تیم رفت. در حالی که شاهینی‌ها یازده روز استراحت کرده بودند. رأیی که خیلی سخت گیرانه و پر از ایراد بود باعث شد ما مجبور شویم مقابل استقلال بازی کنیم و این خیلی به ضرر ما تمام شد. نداشتن دفاع و دست کم گرفتن شاهین باعث شد این بازی را هم از دست دهیم و عملاً آن شرایط را به دلیل رأی استیناف از دست دادیم.

 

مدیرعامل پارس جنوبی جم اضافه کرد: ولی خداراشکر برگشتیم و با ماشین سازی مساوی کردیم و با فولاد قدرتمند هم به تساوی رسیدیم. امیدواریم بتوانیم در روز آخر نتیجه لازم را بگیریم. تیم های دیگر هم در خطر سقوط هستند. به نماندن پارس جنوبی در لیگ برتر فکر نکردیم و خداراشکر فضای همدلی بین مسئولان و نهادهایی مثل سازمان منطقه ویژه، استانداری بوشهر و نماینده مجلس وجود دارد و حیف است تیم پارس در این شرایط باشد. تیممان هر سال در نیمه بالایی جدول بود و هر سال برای سهمیه آسیایی تلاش می کرد. به هر حال امیدواریم با تلاش بازیکنان و کمک خدا اتفاق خوبی برای تیم رخ دهد.

 

او در واکنش به صحبت های افاضلی مبنی بر این که ناداوری صورت گرفته است و داورها برای پارس جنوبی مقابل تیم ما و فولاد به نفع این تیم سوت می زدند، گفت: او بهتر است به تیمش برسد و به او ارتباطی ندارد که تیم نتیجه بگیرد یا خیر. او باید پاسخگوی عمل غیر اخلاقی اش در خصوص ترک تیم به کمیته انضباطی باشد. او به مشکلات ماشین سازی برسد و به تیم خودش بپردازد. مشکلات و مسائل تیم ما به او ربطی ندارد.

 

رضاییان اضافه کرد: افاضلی در بازی مقابل ما هجمه زیادی به داور وارد کرد و فکر می کرد بازی را برده است اما اخراجش باعث شد تیمش ضربه بخورد نه تصمیمات داوری. همه کارشناسان هم دیدند که دفاع ماشین سازی بلند شد و با دست توپ را زد و مهم ترین دلیل تساوی، عملکرد خودش در بازی بوده است. صحبت های افاضلی آن کار غیر اخلاقی اش را پاک نمی کند و و ترک پارس جنوبی به آن شکل در اذهان عمومی باقی خواهد ماند.