صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 423451399/05/29 - 10:40

برزگرزاده: باید از شاهین در لیگ یک حمایت شود/عبدالله زاده: باید سقوط شاهین آسیب شناسی شود/هاشم زاده: از شاهین و ایران جوان حمایت می کنیم

ورزش بوشهر: روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر مطرح شد؛

  

برزگرزاده: باید از شاهین در لیگ یک حمایت شود

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالخالق برزگرزاده گفت: در آغاز مسابقات لیگ برتر چندین بار در مورد شرایط تیم شاهین شهرداری هشدار لازم داده شد ولی با بی‌توجهی از نیروهای مدیریتی و متخصص و فنی فوتبالی استفاده نشد تا این رویکرد منجر به سقوط این تیم شد. این سقوط تلخ باعث لطمات روحی و معنوی فوتبال دوستان و از دست دادن سرمایه ارزشمند بوشهری‎ها در لیگ برتر شد.

برزگرزاده ادامه داد: شاید از لحاظ اداری مالکیت شاهین متعلق به شهرداری باشد اما سهام دار اصلی این تیم هواداران و پیشکسوتان هستند که باید از نقطه نظرهای این سرمایه‎‌های ارزشمند بهره‌گیری شود.

وی بیان کرد: با سقوط این تیم به لیگ دسته یک کشور و زمان بسیار کم فصل فوتبالی آینده باید از حالا برنامه ریزی کرد زیرا در بودجه سال ۹۹ برای تیم شاهین ردیف بودجه اختصاص داده شده‌است.

برزگرزاده ادامه داد: تشکیل یک هیات مدیره جدید دارای استقلال و اختیار با توانایی پاسخگویی به شورا و مردم زمینه اصلی برای حضور قدرتمند شاهین در لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

وی عنوان کرد: با انتقاد از برخی زمزمه‌ها که مخالف تیم داری شهرداری هستند باید گفت تعدادی از اعضای شورا که به عنوان نمایندگان مردم و تصمیم گیرندگان هستند خواهان حضور مقتدرانه شاهین در لیگ دسته یک کشور هستند.

برزگرزاده تاکید کرد: باید از همین حالا با ایجاد چارت و ساختار جدید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد تا اشتباه‌های لیگ برتر و لطمه‌های آن تکرار نشود.

وی همچنین خواستار تشکیل یک نشست فوق‌العاده با حضور سرپرست شهرداری برای بررسی وضعیت تیم شاهین و حضور قدرتمند این تیم در لیگ دسته یک کشور شد.

برزگرزاده افزود: تعلل در این کار نابخشودنی و منجر به هدر رفت سرمایه اجتماعی و مادی شهر بوشهر خواهد شد از این رو باید زمان را از دست ندهیم.

  

ندا عبدالله زاده : باید سقوط شاهین آسیب شناسی شود 

ورزش بوشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت باید سقوط شاهین آسیب شناسی شود و همه عوامل ناکامی این تیم بررسی شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ندا عبدالله زاده در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت :تیم شاهین در لیگ برتر بیست میلیارد تومان هزینه کرده و بدهی های نیر دارد باید بررسی شود با توجه به شرایط شهرداری و اولویت های مهمتر شهرداری که از وظایف اصلی آن است مثل وضعیت پاکبانها و پروژه های عمرانی باید ببینیم که آیا شهرداری توان تیم داری دارد یا نه، ما که در هر حال همیشه حامی ورزش بوده و خواستار حمایت هستیم اما باید همه شرایط دیده شود و آسیب به دیگر فعالیتهای شهرداری زده نشود. 

وی خاطر نشان کرد روزی که میشو رفت باید به دنبال یک سرمربی جایگزین می بودیم که متاسفانه اقدامی نشد و شاهین متاسفانه سقوط کرد .

عبدالله زاده با گلایه از برخی هواداران شاهین گفت وقتی حمید کللی فر که تیم را به لیگ برتر آورد بعد از سه هفته که در لیگ برتر نتیجه نگرفت استعفا داد و رفت اما آقای سرمربی بعد از شش هفته ناکامی باز هواداران از او حمایت می کردند در حالی که همین سرمربی به ما گفت با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان تیم تک رقمی به شما تحویل می دهم متاسفانه ما اشتباه کردیم که به این حرف اعتماد کردیم.

وی با بیان اینکه هوادار و لیدر نباید در کار مدیریت باشگاه دخالت کند گفت: انتخاب سرمربی به عهده مدیر عامل و هیات مدیره است و نباید لیدر در این امر دخالت کند و همه باید به وظایف خود عمل کنند و ما در شورا نیز قطعا با یک کار کارشناسی و آسیب شناسی دقیق از شاهین در فصل جدید حمایت می کنیم.

  

هاشم زاده : از شاهین و ایران جوان حمایت می کنیم

 ورزش بوشهر:کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر گفت شاهین و ایران جوان دو تیم محبوب شهر بوشهر هستند چه در لیگ برتر باشند و چه در لیگ دسته دوم باز هم هواداران خود را دارند و محبوب هستند از این رو ما از هر دو تیم حمایت می کنیم .

به گزارش "ورزش بوشهر"؛  وی در مورد وضعیت شاهین گفت قبل از شروع لیگ برتر این هشدار دادم که با این شرایط هم شاهین نابود می شود و هم شهرداری و متاسفانه امروز هم به آن رسیدیم و یک بدهی نیز بر دوش شهرداری گذاشته است .

هاشم زاده در ادامه گفت قانون به ما اجازه تیم داری در لیگ دسته یک می دهد و هزینه لیگ دسته یک قطعا مثل لیگ برتر نیست از این رو ما از حضور قوی شاهین در لیگ دسته کشور حمایت می کنیم و درخواست دارم ظرف یک هفته آینده وضعیت تیم شاهین شهرداری مشخص شود و یک هیات مدیره توانمند و ساختار قوی تشکیل شود تا شاهد حضور آبرومندانه این تیم در لیگ دسته یک کشور باشیم.