صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 423871399/06/04 - 10:36

اتهام تبانی پورموسوی سرمربی پارس جنوبی جم به ۴ تیم لیگ برتری!

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی مدعی شد برخی از بازیکنان این تیم با رقبای انتهای جدولی قول و قرار گذاشته‌اند تا پارس در بازی هفته آخر به نفت ببازد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی اظهار داشت: اطلاعاتی به من داده‌اند و متاسفانه مربیان و تیم‌هایی که ادعای فوتبال پاک می‌کردند و برای هفته آخر لیگ از ورود حراست فدراسیون می‌گفتند، با بازیکنان ما صحبت کرده بودند و روی مخ آن‌ها رفتند و باعث شدند بازیکنان ما با انگیزه بازی نکنند.

او ادامه داد: این تیم‌ها در انتهای جدول با ما رقابت داشتند. طبق اطلاعاتی که امروز به من دادند، ۲، ۳ بازیکن تیم ما مدیران برنامه‌شان با آن باشگاه‌ها و مربیانشان ارتباط برقرار کرده بودند. ۴، ۵ تیم هستند و منظورم تیم‌های دهم جدول به پایین است. لحظه به لحظه چک می‌کنیم و هر بازیکنی از پارس‌جنوبی با این تیم‌ها قرارداد امضا کند، شکایت می‌کنم. چطور ممکن است بازیکنی که سطحش مقابل فولاد ۱۸ بوده، مقابل نفت با سطح ۵ بازی کند؟ مگر می‌شود که بازیکن لیگ برتری شرح وظایفش را نداند؟

سرمربی پارس گفت: نمی‌گویم بازیکنانم کم‌کاری کردند، اما در بازی حساسی که هفته آخر داشتیم، با روح و روان بچه‌های ما بازی کردند و قول و قراری با هم گذاشتند.