صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 423891399/06/04 - 21:20

شکست سنگین دریانوردان در غیاب مربی و حضور در قعر جدول

دور برگشت مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی(گروه دوم)

  

مقاومت گلساپوش یزد 9

 

دریانوردان بوشهر 4

⚽مهرداد گاوداری

⚽حسن جوادی

⚽محمد محمدشاهی

⚽رضا ندومی

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ دریانوردان بوشهر که در مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گروه دوم با تیم های فرش حداد اصفهان، شهریار ساری و مقاومت گلساپوش یزد همگروه بود عصر امروز در آخرین دیدار خود در دور برگشت به مصاف مقاومت گلساپوش یزد قهرمان فصل گذشته رفت که این دیدار با برتری 9 بر 4 گلساپوش به پایان رسید تا ششمین شکست پیاپی دریانوردان رقم بخورد.

 

 دریانوردان که با کمبود شدید بازیکن و مشکلات مالی روبرو است بدون امتیاز این مرحله را به پایان رساند و با توجه به قرار گرفتن در انتهای جدول باید در دور بعد با ۳ تیم دیگر برای بقاء در لیگ برتر تلاش کند. دو تیم به لیگ یک سقوط خواهد کرد.

 

عباس طبیب نژاد سرمربی و ساحل غریب زاده سرپرست دریانوردان بدلیل کسالت نتوانستند بازیکنان را در این سفر همراهی کنند و بازیکنان به تنهایی در یزد حضور پیدا کردند.

 

متأسفانه مسئولین امسال از این تیم ریشه دار حمایت نکردند تا تیمی که افتخارات فراوانی را در لیگ برتر کسب کرده به این حال و روز بیفتد و در معرض سقوط قرار بگیرد. با این شرایط اگر در ادامه راه از شاگردان طبیب نژاد حمایت نشود یکی از تیم های سقوط کننده قطعا دریانوردان خواهد بود.