صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424131399/06/09 - 15:48

محبی در دوراهی سپاهان و فوتبال اروپا؛ جلسه مهم برای تعیین تکلیف

ورزش بوشهر؛ پس از پایان تعطیلات، جلسه‌ای در باشگاه سپاهان برای روشن شدن تکلیف محمد محبی برگزار خواهد شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، محمد محبی یکی از بازیکنان جوانی بود که در دومین سال حضور امیرقلعه‌نویی و با فرصتی که این مربی در اختیار او قرار داد، توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

 

محبی که با شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کرده بود، از بازی ابتدایی لیگ نوزدهم در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و گلزنی کرد و آخرین گل فصلِ تیمش نیز به نام او ثبت شد تا در طول فصل یکی از بازیکنان کلیدی تیم باشد. او در لیگ نوزدهم 5 بار گلزنی کرد و 6 بار هم برای هم‌تیمی هایش پاس گل ارسال کرد و دومین پاسور برتر لیگ نوزدهم لقب گرفت.

 

محبی در طول این مدت با پیشنهادات مختلفی از کشورهایی متفاوت روبرو شده، ولی باشگاه سپاهان هم در تلاش است او را با توجه به قرارداد سه ساله‌ای که امضا کرده، حداقل یک فصل دیگر در کنار خود حفظ کند.

 

جوان 21 ساله و ملی پوش فوتبال ایران در میانه فصل با پیشنهاد جذابی از باشگاه گرانادا که فصل را در رتبه‌های میان جدول لالیگا خاتمه داد، مواجه شد و می‌توانست اولین بازیکن ایرانی لقب بگیرد که به صورت مستقیم از لیگ برتر  به یک تیم اسپانیایی اضافه می شود، ولی سرانجام معلوم نشد چرا باشگاه سپاهان به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداد. با این حال محبی حالا و در پایان فصل می‌تواند با توجه به بندی که در قرارداد او گنجانده شده با پرداخت مبلغی معین به باشگاه سپاهان، از آنها جدا شود و ماجراجویی جدید خود را در کشوری دیگر آغاز کند.

 

برای تصمیم گیری درباره این موضوع و آینده محبی، پس از پایان تعطیلات، جلسه‌ای میان مدیران باشگاه سپاهان و محبی برگزار می‌شود تا دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند؛ در صورتی که در این جلسه مدیران باشگاه سپاهان بتوانند محبی را متقاعد به ادامه حضور در تیم کنند، او یکسال دیگر هم در سپاهان باقی خواهد ماند ولی اگر اینچنین نشود او به زودی به یکی از پیشنهاداتی که دریافت کرده پاسخ مثبت می‌دهد و ایران را طی روزهای آینده ترک خواهد کرد.