صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424421399/06/18 - 23:10

مسیگر: امسال هیچ گونه دریافتی نداشتیم/از مسئولین انتظار داریم هر چه سریع تر به داد تیم ساحلی پارس برسند.

ورزش بوشهر؛ کاپیتان و ملی پوش تیم ساحلی پارس جنوبی از مسئولین درخواست کمک کرد و گفت: اگر فوتبال ساحلی هم از طرف پارس جنوبی حمایت نشود فاتحه ورزش استان را باید خواند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مسلم مسیگر ملی پوش و کاپیتان تیم ساحلی پارس جنوبی در گفت و گو با اف سی پارس جم ابتدا با بیان اینکه در اين هفته دور دوم مسابقات لیگ برتر پیش رو می باشد اظهار داشت: همان طور كه همه در جریان هستند شرايط برگزاری ليگ امسال طوری رقم خورد كه بعلت شرايط ويروس كرونا به صورت مرحله ای و مجتمع در ٣گروه برگزار شد و ما خوشبختانه در دور اول و مرحله رفت و برگشت توانستيم تمام امتيازات را درو كنيم و به عنوان تيم صدرنشين وارد مرحله دوم بشویم.

 

وی ادامه داد: شايد باورتان نشود که ما هنوز ٤٠ درصد از مطالبات سال گذشته را دريافت نكرديم . حتی امسال نیز هنوز دريافتی مان صفر بوده ولی دليل نميشود كه در روند رو به رشدمان خلل ايجاد كند.

 

مسیگر در خصوص آخرین وضعیت پارس جنوبی گفت: شرايط تیم از لحاظ روحی روانی ، فنی و بدنی خوب می باشد. خودم نیز حدود ٣ هفته نتوانستم با تيم تمرين كنم. الان ٣ روزی است كه در تمرينات گروهی شركت ميكنم. روز به روز به شرايط آرمانی نزديک تر می شوم.

 

کاپیتان تیم ساحلی پارس جنوبی تصریح کرد: باور كنيد تا یک جايی ميتوانيم با بازيكن به لحاظ روحی و روانی كنار بيايیم. اکثر تيم مشكل مالی دارند. تا كجا بتوانيم كنترل كنيم خدا می داند. شايد در اين شرايطی كه تيم های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به آن شكل فجيع به ليگ یک سقوط كردند ، فقط تیم فوتبال ساحلی می باشد که با یک تیم کاملا بومی همیشه برای قهرمانی میجنگد و مسئولین الان باید در کنار ما باشند.

 

مسلم مسیگر در پایان ضمن درخواست از مسئولین برای کمک به این تیم گفت: باور كنيد اگر فوتبال ساحلی هم از طرف پارس جنوبی حمايت نشود ، فاتحه ورزش در استان بايد خواند . پس از مسئولین انتظار داریم هر چه زودتر از هر طریق و منبعی به داد تیم ساحلی پارس جنوبی برسند.