صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424651399/06/30 - 11:10

قایدی: دیگر قولی نمی دهم، هواداران دعا کنند/بعد از ازدواج شرایط برایم تغییر کرد

ورزش بوشهر؛ مهاجم بوشهری استقلال می گوید بازی کردن کنار شیخ دیاباته برایش افتخار است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی قایدی در گفت وگویی ویدئویی با رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با الشرطه عراق بیان کرد: بازی سختی داریم. به خاطر نیامدن الوحده به مسابقات کار ما هم سخت تر شد. این بازی برای ما یک فینال است و نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم. باید یک برد خوب به دست بیاوریم تا برای سرگروهی تلاش کنیم. چند روزی است تمرینات خوبی را دنبال می کنیم. علی کریمی هم به تیم اضافه شد و قدرت مان بیشتر شد. انشاالله با قدرت اولین بازی را پشت سرمی گذاریم.

 

وی درباره برپایی اردو در قطر گفت: ما توانستیم در این مدت تیم ها را خوب آنالیز کنیم و با آب و هوای کشور قطر سازگاری پیدا کنیم. از طرفی الشرطه در فاصله اندک 2 بازی انجام داده و باید از خستگی بازیکنان این تیم استفاده کنیم.

 

مهاجم استقلال درباره بازی کردن کنار شیخ دیاباته تاکید کرد:شیخ قبل از هرچیز انسان خوبی است. دوم اینکه بازیکن بزرگی است و افتخار می کنم کنار او حضور دارم. او واقعا از نظر جسمی و تکنیکی با همه مهاجمان خارجی فرق می کند و بازی کردن کنارش لذتبخش است. اوایل کمی سخت بود با او ارتباط بگیرم اما رفته رفته او فارسی یاد گرفت. البته مهاجم بودن صحبت کردن نمی خواهد و ما ذهن همدیگر را می شناسیم و کنار هم بازی می کنیم.

 

قایدی درباره عملکرد خودش در فصل جاری بیان کرد: من فکر می کنم شرایط من از جایی خوب شد که ازدواج کردم. واقعا از همسرم تشکر می کنم. سال رویایی را شروع کردم و کمتر کسی فکر می کرد این اتفاقات برایم بیفتد اما خودم این روزها را می دیدم و خداراشکر که توانستم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

 

وی ادامه داد: من دیگر قولی نمی دهم اما تلاش می کنم نام استقلال بالا باشد و مثمر ثمرباشم.

 

قایدی در پایان افزود: از هواداران می خواهم دعا کنند تا با دست پر از زمین خارج شویم.