صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424941399/07/05 - 23:55

حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و رئیس هیات فوتبال استان در آخرین تمرین پارسی ها + تصاویر

ورزش بوشهر؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و رئیس هیأت فوتبال در آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی پیش از اعزام به سمنانحضور یافتند.

به گزارش ورزش بوشهر؛ تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که خود را آماده حضور در دور نهایی رقابتهای لیگ برتر در (دور رفت) در شهر سمنان میکند قبل از اعزام به سمنان شاهد حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به همراه معاونینش و رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر در آخرین جلسه تمرینی خود پیش از اعزام به این شهر بود.

 

پس از تمرین شاداب تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی، ابتدا آقای فرید سرپرست تیم ضمن خوش آمدگویی شرایط تیم را با ایشان در میان گذاشتند و از شرایط خوب آمادگی قبل از اعزام به سمنان گفتند. 

 

بعد از آن، آقای بهروزیان فرد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی، از کسب 9 برد پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله نهایی مسابقات تشکر کرد و بیان کرد که همیشه مردم و مسئولین از این تیم قهرمانی میخواهند و با توجه به شرایط کرونا مسابقات به صورت مجتمعی برگزار شده و خدا را شکر با توجه به زیر ساخت خیلی خوبی که در استان بوشهر داریم و طی این سالها میزبان مسابقات بین المللی پرشین کاپ که با حضور تیم هایی مثل اسپانیا، ایتالیا بودیم ان شاء الله و بعد از گذراندن مریضی کرونا بتوانیم باز هم شاهد برگزاری مسابقات بین المللی باشیم و درخصوص تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با توجه به مشکلات مالی که وجود داشته صحبت هایی با مدیریت سازمان منطقه ویژه و همچون پیگیری هایی از نماینده محترم مجلس آقای جمیری و استاندار محترم پیگیری لازم انجام شده که پرداختی بازیکنان و کادر فنی قبل از مسابقات انجام شود.

 

بعد از صحبت های آقای بهروزیان فرد، آقای محتشم رئیس هیأت فوتبال استان صحبت های خود را با تشکر از زحمات بازیکنان و کادر فنی آغاز کرد و ضمن تشکر از‌ آقای بهروزیان فرد درخصوص پیگیری لازم در خصوص حل مشکلات تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی و مشکلات مالی که متاسفانه گریبانگیر کل ورزش میباشد در خصوص پیشرفت های زیادی که در فوتبال ساحلی داشتیم و از نمایندگان استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی چیزی جز قهرمانی انتظار نداریم امیدواریم با داشتن تیم کاملا بومی پارس جنوبی بتواند کار را در سمنان یکسره کند.

 

در پایان نیز مسلم مسیگر کاپیتان پارس جنوبی بوشهر به نمایندگی از بازیکنان اظهار داشت: حضور مسئولین ورزش قطعا باعث دلگرمی مجموعه تیم خواهد شد و ان شاءالله با تمام قدرت در سمنان به میدان خواهیم رفت تا با کسب نتایج مطلوب باعث خوشحالی مردم بوشهر شویم.

   

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، یکشنبه 6 مهرماه بوشهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و از آنجا راهی سمنان خواهد شد تا خود را برای سه بازی فینال گونه آماده کند.