صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 425811399/07/15 - 10:08

آقای استاندار ، آقای نماینده مجلس ... هواداران شاهین فرزندان دل نگران شما هستند

یاداشت؛ عبدالرضا کللی

  

ورزش بوشهر؛ آقای استاندار ، آقای نماینده مجلس ... هواداران شاهین فرزندان دل نگران شما هستند / حضور شاهین در لیگ دسته یک کمترین و کوچکترین حق هواداران دلسوز و دلسوخته شاهین است که با تمام سختی ها در کنار تیمشان همه جا بوده اند

 

گاهی یک پدیده اجتماعی یا ورزشی می تواند آنچنان اثرات شگرفی در زندگی روزمره مردم ایجاد کند که شاید دولتمردان و مسئولان با صدها پروژه و طرح نیز قادر نیستند به اثر گذاری آن برسند ، هم اکنون فوتبال به عنوان جذاب ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی و یک پدیده جهان شمول به طور شگفت انگیزی در حال نقش آفرینی است.

در این بین نقش تیمهای پرطرفدار در اثر گذاری مثبت و تزریق روح امید و ایجاد نشاط اجتماعی بخصوص در شهرهای کوچکتر بیشتر نمایان است.

شاهینی ها پس از اولین حضور در لیگ برتر در سال 1388 و سقوط در 1391 ، بار دیگر و این بار با حمایت شهرداری بندر بوشهر به صحنه فوتبال کشور بازگشتند تا ثابت شود تیمهای پرطرفدار در صورت توجه ، حمایت و البته مدیریت صحیح می توانند همواره حرف برای گفتن داشته باشند.

اتفاق این روزهای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و مطرح شدن عدم تیمداری به هیچ عنوان زیبنده نام پایتخت انرژی نیست و مسئولان استان اعم از استاندار ، نماینده مجلس ، مجموعه شهرداری ، اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال استان قطعا در این وادی باید نقش آفرینی کنند.

مجموعه شاهین شهرداری امروز با 6 تیم ( بزرگسالان و تیمهای پایه) بیش از 200 بازیکن و مربی و انبوهی از هواداران در سراسر استان تبدیل به یک پایگاه اجتماعی شده است . تیمهای پایه ای که با بالاترین سطح فنی در لیگ های برتر کشور حضور دارند و این حضور فرصتی گرانبها برای عرض اندام فرزندان این کهن دیار است.

آقایان مسئول حضور شاهین در لیگ دسته یک کمترین و کوچکترین حق هواداران دلسوز و دلسوخته شاهین است که با تمام سختی ها در کنار تیمشان همه جا بوده اند و اگر داعیه خدمتگزاری به مردم را با خود به یدک می کشید ،وظیفه دارید برای ایجاد نشاط اجتماعی و رضایت مندی این عزیزان شرایط حضور آبرومندانه شاهین را در لیگ یک فراهم کنید.

اگر شما مسئول استان هستید که هستید پس دریغ نکنید ، آستین بالا بزنید و برای این خواسته بزرگ اجتماعی خالصانه تلاش کنید در برخی از محافل شنیده شده هیات فوتبال قصد واگذاری تیمهای پایه شاهین را دارد ( البته برحسب قانون) خواهشا دیگر این مسئله دردآور را تکرار نکنید این چند تیم پایه با زجر و زحمت به ثمر نشسته اند از جانب مربیان و بازیکنان تیم پایه شاهین می نگارم که بجای واگذاری این تیمها ، فکری برای سامان دادن آنان باشید و گرنه واگذاری راحت ترین کار ممکن است.

پس بجای بهانه های همیشگی اداری آستین را بالا بزنید تا شاهین همچنان مانا و بلند پرواز بماند و با نام بزرگش همراه شوید تا مردم هم قدردان شما باشند .

آقای استاندار ، آقای نماینده مجلس ... هواداران شاهین فرزندان دل نگران شما هستند شادشان کنید . باقی بقایتان