صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 445711399/07/30 - 13:38

صالحیان شهردار بوشهر؛ از شاهین حمایت می کنیم

ورزش بوشهر؛ شهردار بوشهر گفت: برای حضور مقتدرانه شاهین شهرداری در لیگ دسته یک فوتبال کشور بطور جدی از این تیم حمایت می‌کنیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ حسن صالحیان روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات تیم‏‌های ورزشی زیر مجموعه شهرداری بوشهر با تبریک قهرمانی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزود: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه از تیم‌های ورزشی استان باید حمایت شود.

 

وی اضافه کرد: در این زمینه انتظار می‌رود ایرانجوان به عنوان دیگر تیم پرطرفدار شهر بوشهر بتواند با حضور موفق در رقابت‎ها باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر ورزشی در این استان شود.

 

صالحیان ادامه داد: شهرداری با وجود شرایط سخت مالی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود، در کنار ورزش بوشهر است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‏‌کند.

 

وی اظهار کرد: در این ارتباط افزایش نشاط اجتماعی و تحرک و پویایی شهروندان، نوسازی و توسعه زمین‌های ورزشی در محلات و تجهیز امکانات ورزشی در پارک‌های محله‌ای در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

صالحیان اظهار داشت: شهرداری به همان میزان که باید پروژه‌‏های عمرانی را مدنظر داشته باشد باید به سلامت و شادابی شهروندان نیز توجه داشته باشد که این مهم بخشی از آن در حوزه فعالیت‌‏های ورزشی نمود پیدا می‌کند./ایرنا